.: سلام دوست عزيز :.

براي ورود به مطلب مورد نظرتان روي ديدن سايت کليک نماييد





loading...

سانسور بی سانسور - sansorbisansor

زندگی خبرساز و مرگ ابهام‌آلود آزاده نامداری تهران –ایرنا- در ساعات اولیه هیچ مقام رسمی مرگ او را تایید نکرد تا این که مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس از مرگ مجری سابق صدا و سیما خبر داد و گفت

مرگ آزاده نامداری

هادی بازدید : 363 : نظرات (0)

زندگی خبرساز و مرگ ابهام‌آلود آزاده نامداری

زندگی خبرساز و مرگ ابهام‌آلود آزاده نامداری

تهران –ایرنا- در ساعات اولیه هیچ مقام رسمی مرگ او را تایید نکرد تا این که مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس از مرگ مجری سابق صدا و سیما خبر داد و گفته بود تکنسین های اورژانس دقایقی پیش از مرگ آزاده نامداری خبر دادند.

آزاده نامداری مجری صدا و سیما کارنامه کم حاشیه‌ای ندارد و حالا مرگ او در ساعات اولیه خبر از حاشیه‌های بسیار می‌دهد اما هنوز همه چیز در ابهام است. نامداری چهره معروف صدا و سیما در چند سال گذشته بود که جدای از اجرای برنامه‌هایش زندگی پر حاشیه‌ای داشت و حالا مرگش باز او را به صدر اخبار آورده است.

شروع کار حرفه‌ای تا ممنوع التصویری

آزاده نامداری مجری و تهیه‌کننده تلویزیون ایران بود و با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید و مجری چهره آشنایی برای مخاطبان تلویزیون شد. کار خود را با شبکه استانی کرمانشاه آغاز کرد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد. اما اوج شهرت او اجرا برنامه تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک  بود که چهار سال آن را ادامه داد. برنامه «ورزش امروز»، «شب‌نشینی»، برنامه‌های مناسبتی، رادیو هفت، «صبحی دیگر» از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد. پر سروصداترین برنامه‌ای که او اجرا، تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده داشت «خانمی که شما باشی» بود. این برنامه در سال ۹۴ در حالی که ششمین سری آن پخش می‌شد خبر توقیف آن به گوش رسید در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.

سه سال پس از آن نامداری دیگر در صدا و سیما جایی نداشت در سال ۹۵ با برنامه چالشی به آپارات ورود کرد. در این برنامه او به گفتگوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت.

زندگی شخصی پر حاشیه

در سال ۹۲ آزاده نامداری خبر ازدواج خود را با فرزاد حسنی دیگر مجری صدا و سیما اعلام کرد. ازدواجی که دیری نپایید و به حاشیه‌های بسیار و ورود به عرصه عمومی پایان یافت. نامداری علت این جدائی را با انتشار عکسی از خودش با چشم کبود در اینستاگرام، خشونت فرزاد حسنی اعلام کرد و تا چند وقت تیتر خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها شد.

اما مسئله طلاق او تنها حاشیه زندگی شخصی‌اش نبود. در سال ۹۶ عکسی از او در کشور سوییس منتشر شد که بدون حجاب در پارکی در حالی که بطری نوشیدنی الکلی در کنار او بود؛ آغاز حاشیه‌های جدی‌تری برای او بود. برخی انتشار عکس‌های او را نقض حریم خصوصی می‌دانستند و بسیاری او را به ریاکاری متهم کردند.

او در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده در یک پیام ویدئویی به انتشار این تصاویر واکنش نشان داد و گفت در مکانی سرسبز بوده که «محارم» او حضور داشتند. او در این سال‌ها با سجاد عبادی؛ فرزند رحیم عبادی از چهره‌های سیاسی و اصلاح طلب ارزدواج کرد و خبرهای رسانه ای او بسیار کم رنگ شد.

مرگ در ابهام

ساعاتی قبل خبر فوت مشکوک زنی در منطقه سعادت آباد تهران اعلام شد. ️بعد از بررسی‌های بیشتر افراد حاضر در صحنه اعلام کردند که پیکر متوفی متعلق به آزاده نامداری مجری صداوسیما است. به گزارش خبرگزاری‌های مختلف خانمی که گویا مادر آزاده نامداری است با اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده است که با کارت عابر بانک به زور در ورودی را باز کرده و وارد خانه شده و با پیکر بی‌جان دخترش مواجه شده است.

در ساعات اولیه هیچ مقام رسمی مرگ او را تایید نکرد تا این که مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس از مرگ مجری سابق صدا و سیما خبر داد و گفته بود تکنسین های اورژانس دقایقی پیش از مرگ آزاده نامداری خبر دادند. او با اشاره به فوت آزاده نامداری گفته بود: «ساعت ۱۸:۳۸ دقیقه مادر مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفت. مادر خانم نامداری دو روز از ایشان خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه اش در غرب تهران مراجعه کرده است. مادر خانم نامداری پس از باز کردن درب خانه با جسد ایشان مواجه می شود. بر اساس بررسی انجام شده مدت زیادی از فوت ایشان گذشته است.

علت مرگ چیست؟

با وجود این که خبرها و گمانه‌های مختلفی در مورد علت مرگ حتی فرضیه خودکشی مطرح شده است اما خبر رسمی در این باره اعلام نشده است و تا آنجا که خبر رسید به دلیل اینکه ۴۸ ساعت از مرگ گذشته بود چهره آزاده نامداری قابل تشخیص قطعی نبود. به همین دلیل بازپرس کشیک قتل تهران و نماینده پزشکی قانونی برای تشکیل پرونده و تشخیص هویت جسد به محل کشف پیکر نامبرده اعزام شدند. 

 در آخرین اخبار رسمی قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران خبر داده است که در ساعت ۱۹:۵۰ عصر امروز در پی تماس تلفنی پدر مرحومه آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت نامبرده در آپارتمانش در یکی از برج‌های شهرک غرب تهران بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد که نامبرده ۴۸ ساعت قبل فوت کرده است.

براساس اظهارات والدین نامداری، همسر و فرزند او در شمال به سر می برند و آزاده تنها در آپارتمانش حضور داشته که به دلیل عدم تماس با والدینش آنها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او متوجه می شوند که او فوت کرده است.

آخرین اخبار رسمی از مرگ آزاده نامداری

تا این لحظه جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی ارجاع داده نشده است. مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خبر داده است: «تا این لحظه ساعت ۱۰ شب هفتم فروردین ماه جسد آزاده  نامداری به پزشکی قانونی ارجاع داده نشده است. در حال حاضر تقاضای حضور کارشناس پزشکی قانونی در صحنه فوت شده است و کارشناس پزشکی قانونی در حال عزیمت به این محل است. به محض این که جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی منتقل شود مراحل تشخیص هویت و تعیین علت فوت او مورد بررسی قرار می‌گیرد و و نتایج این بررسی به  مرجع قضایی اعلام می شود.»

قاضی شهریاری در آخرین اظهارنظر گفته است: «پیکر آزاده نامداری برای آزمایش های سم‎شناسی و علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد. در منزل وی اثری از به‌هم‌ریختگی دیده نشده و جسد وی در پذیرایی و روی مبل بوده است.سایت‌هایی که خبر خودکشی یا قتل وی را اعلام کرده‌اند هیچ دلیل و یافته‌ای ندارند و این موضوع تأیید نمی‌شود. رسانه‎ ها از از گمانه‌زنی و هتک حیثیت افراد خودداری کنند.»

 

 

آزاده نامداری/فوت
۲۶ مارس ۲۰۲۱
نتیجه تصویری برای مرگ آزاده نامداری
بازخورد

داستان‌های برتر

ورزش 3
.
مرگ باورنکردنی آزاده
نامداری :: ورزش سه
.

۱۲ ساعت قبل

شبكه داخلي ايرنا
.
زندگی خبرساز و مرگ
ابهام‌آلود آزاده نامداری
.

۶ ساعت قبل

سایت خبری تحلیلی تابناک | اخبار ایران و جهان | TABNAK
.
آزاده نامداری، باردار نبوده
است
.

۱ ساعت قبل

hamshahrionline.ir
.
جزئیات تازه درباره علت
مرگ آزاده نامداری | آخرین
خبر از وضعیت همسر و
دخترش در شمال
.

۹ ساعت قبل

 
hamshahrionline.ir
.
ویدئو | استوری معنادار
آزاده نامداری چند روز قبل
از فوت
.

۱۰ ساعت قبل

hamshahrionline.ir
.
واکنش چهره‌ها به فوت آزاده
نامداری
.

۸ ساعت قبل

‪khabaronline.ir‬‏
.
آزاده نامداری، باردار نبوده
است/ بازپرس دادسرای
جنایی تهران خبر داد
.

۷ ساعت قبل

‪Tasnim News Agency‬‏
.
جزئیات کشف پیکر
"آزاده نامداری"/ ظاهراً 48
ساعت از مرگ وی می‌گذرد
.

۱۲ ساعت قبل

‪BBC Persian‬‏
.
جسد آزاده نامداری، مجری
سابق تلویزیون ایران،
در غرب تهران پیدا شد
.

۱۱ ساعت قبل

hamshahrionline.ir
.
آزاده نامداری درگذشت |
آخرین خبرها از تحقیقات
پلیس درباره علت فوت
.

۱۲ ساعت قبل

 
 
 

زندگی خبرساز و مرگ ابهام‌آلود آزاده نامداری - ایرنا

https://www.irna.irnews › زندگی-خبرساز-و-مرگ-ابها...
 
۶ ساعت پیش — آزاده نامداری مجری صدا و سیما کارنامه کم حاشیه‌ای ندارد و حالا مرگ او در ساعات اولیه خبر از حاشیه‌های بسیار می‌دهد اما هنوز همه چیز در ابهام است. نامداری چهره ...

آخرین جزییات از چرایی مرگ آزاده نامداری - خبرگزاری برنا

https://www.borna.news › انتظامی و حوادث
 
۱۰ ساعت پیش — به گزارش برنا؛ قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره آخرین اخبار از ماجرای فوت آزاده نامداری، گفت: هیچ دلیلی بر وقوع قتل و ...

آزاده نامداری درگذشت یا خودکشی کرد؟ | ایران | DW | 27.03.2021

https://www.dw.comfa-ir › آزاده-نامداری-درگذشت-یا-خ...
 
۱۰ ساعت پیش — جسد این مجری سابق صدا و سیما در اختیار مراجع ذیصلاح برای بررسی بیشتر قرار گرفته است. علت مرگ آزاده نامداری اعلام نشده اما یک "منبع آگاه" به ...

جزئیات تازه درباره علت مرگ آزاده نامداری | آخرین خبر از ...

https://www.hamshahrionline.irnews › جزئیات-تازه-د...
 
۹ ساعت پیش — یک مقام آگاه در گفتگو با همشهری آنلاین تاکید کرد که هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی آزاده نامداری وجود ندارد.

اولین فیلم از محل مرگ آزاده نامداری - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.irnews › اولین-فیلم-از-م...
 
۱۰ ساعت پیش — فیلمی از محل مرگ آزاده نامداری که عصر امروز جسدش پیدا شد را ببنید:

بررسی علت مرگ «آزاده نامداری»/انتقال جسد به پزشکی قانونی ...

https://www.ilna.news › بخش-اجتماعی-5 › 1055886-بر...
 
۴ ساعت پیش — سرپرست دادسرای جنایی تهران با تایید خبر فوت آزاده نامداری، گفت: بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد اعزام شده است و علت مرگ آزاده نامداری در حال ...

مرگ آزاده نامداری؛ «اثری از جراحت و اصابت چاقو بر پیکر وی ...

https://per.euronews.com › اخبار › جهان
 
۱۱ ساعت پیش — جسد آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما روز شنبه در خانه‌اش پیدا شد. به گفته رسانه‌های ایران مادر وی پس از دو روز بی خبری از دخترش به منزل او در غرب ...

درگذشت آزاده نامداری / علت مرگ نامداری چیست؟ - تجارت‌نیوز

https://tejaratnews.com › علت-مرگ-آزاده-نامداری
 
۱۲ ساعت پیش — هنوز هیچ مقام رسمی فرد فوت شده را تعیین هویت نکرده و از نحوه مرگ این فرد اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. خانمی که گویا مادر آزاده نامداری است با ...

جزئیات تازه از مرگ عجیب آزاده نامداری / آیا نامداری خودکشی کرد ...

https://tejaratnews.com › آزاده-نامداری-خودکشی-کرد-؟
 
۶ ساعت پیش — بعد از اعلام مرگ مشکوک آزاده نامداری، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره او منتشر شده است. اگرچه هنوز هیچکدام از این گمانه‌ها تایید نشده است.

جسد آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون ایران، در غرب تهران ...

https://www.bbc.compersianiran-56551403
 
۱۲ ساعت پیش — آزاده نامداری بعدا با سجاد عبادی ازدواج کرد. خانم نامداری در برنامه‌های تلویزیونی با چادر ظاهر می‌شد. انتشار تصاویر بدون حجاب او در اواسط سال ۱۳۹۶ ...

علت مرگ آزاده نامداری؛ قتل یا خودکشی؟ - اقتصاد نیوز

https://www.eghtesadnews.com › 401970-علت-مرگ-آزاده...
 
۱ ساعت پیش — حبیب‌الله صادقی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، با اعلام این خبر توضیح داد: «بررسی صحنه فوت آزاده نامداری به پایان رسید اما هنوز دلیل ...

آغاز تحقیقات پزشکی قانونی برای دلیل مرگ آزاده نامداری - ایسنا

https://www.isna.irnews › آغاز-تحقیقات-پزشکی-قان...
 
۱۱ ساعت پیش — مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از آغاز بررسی‌ها برای تشخیص علت مرگ آزاده نامداری خبر داد. دکتر مهدی فروزش در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره ...

قاضی شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا: علت مرگ آزاده نامداری در ...

https://www.isna.irnews › قاضی-شهریاری-در-گفت-و...
 
۱۱ ساعت پیش — سرپرست دادسرای جنایی تهران ضمن تایید فوت آزاده نامداری، گفت: بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد اعزام شده است و علت مرگ آزاده نامداری در حال ...

جزئیات کشف پیکر "آزاده نامداری"/ ظاهراً 48 ساعت از مرگ وی ...

https://www.tasnimnews.com › اجتماعی › پلیس
 
۱۲ ساعت پیش — جزئیات کشف پیکر آزاده نامداری نشان می‌دهد که ظاهراً حدود 48 ساعت از مرگ وی می‌گذرد و پدر و مادر وی، پس از نگرانی از وضعیت فرزندشان و حضور در منزل ...

مرگ باورنکردنی آزاده نامداری :: ورزش سه

https://www.varzesh3.comnews › مرگ-باورنکردنی-آ...
 
۱۲ ساعت پیش — عصر امروز پیکر بی‌جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در خانه‌اش پیدا شد.

مرگ مشکوک آزاده نامداری، مجری جنجالی سابق صدا و سیما - ...

https://www.youtube.comwatch
 
ویدئو برای مرگ آزاده نامداری
4:53
مرگ مشکوک #آزاده_نامداری، مجری جنجالی سابق صدا و سیماگفت‌وگو با نعیمه دوستدار، روزنامه‌نگار و فعال حقوق زنان.
۱۰ ساعت پیش · بارگذاری توسطIran International ايران اينترنشنال

درگذشت آزاده نامداری: هر آنچه تاکنون درباره آن گفته شده است

https://vigiato.net › اخبار و مقالات
 
۴۵ دقیقه پیش — آزاده نامداری که پیش‌تر با فرزاد حسنی ازدواج کرده بود، پیش از مرگ همسر سجاد عابدی بود، سرپرست روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی مهر البرز که در سالهای اخیر همدم آزاده ...

اولین فیلم از محل مرگ آزاده نامداری - اقتصاد آنلاین

https://www.eghtesadonline.com › حوادث
 
۱۰ ساعت پیش — فیلمی از محل مرگ آزاده نامداری که عصر امروز جسدش پیدا شد را می بینید؛

تصاویر محل کشف جسد آزاده نامداری/ آخرین جزئیات از مرگ مجری ...

https://www.khabarvarzeshi.comnews › تصاویر-محل...
 
۱ ساعت پیش — تصاویر محل کشف جسد آزاده نامداری/ آخرین جزئیات از مرگ مجری سابق تلویزیون. خبرورزشی - قاضی محمد شهریاری با بیان این که هیچ گونه آثار ضرب و ...

اظهار نظر پلیس درباره زمان مرگ «آزاده نامداری» - تابناک | ...

https://www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعی
 
۹ ساعت پیش — جسد بی‌جان آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما بعد از گذشت ۴۸ ساعت در منزل وی در شهرک غرب پیدا شد.

آزاده نامداری درگذشت + جزئیات فوت و احتمال خودکشی - ایمنا

https://www.imna.irnews › آزاده-نامداری-درگذشت-جزئ...
 
۱۲ ساعت پیش — آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما و همسر سابق فرزاد حسنی درگذشت. به گزارش ایمنا، طبق گزارش برخی منابع خبری، لحظاتی پیش پیکر بی جان ...

توضیحات سخنگوی اورژانس درباره مرگ آزاده نامداری - خبرآنلاین

https://www.khabaronline.irnews › توضیحات-سخنگ...
 
۱۲ ساعت پیش — تسنیم نوشت: جزئیات کشف پیکر آزاده نامداری نشان می‌دهد که ظاهراً حدود ۴۸ ساعت از مرگ وی می‌گذرد و پدر و مادر وی، پس از نگرانی از وضعیت فرزندشان و ...

آزاده نامداری درگذشت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ...

https://www.mehrnews.comnews › آزاده-نامداری-درگذ...
 
۱۳ ساعت پیش — یک منبع آگاه خبر از فوت مشکوک بانویی که شاهدان در محل می‌گویند آزاده نامداری است، داد.

مرگ آزاده نامداری مجری جنجالی صدا و سیما | ایندیپندنت فارسی

https://www.independentpersian.comnode
 
۱۲ ساعت پیش — خبرگزاری فارس عصر شنبه از درگذشت «آزاده نامداری» از مجریان سابق صدا و سیما، که انتشار تصاویر او بدون رعایت حجاب اجباری اسلامی ...

بازار داغ شایعات درباره علت مرگ آزاده نامداری - فرارو

https://fararu.com › صفحه نخست › فرهنگ و هنر
 
۱۰ ساعت پیش — قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درباره علت فوت آزاده نامداری گفته است: «هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا دگرکشی مرحومه آزاده ...

درگذشت آزاده نامداری؛ آغاز تحقیقات پلیسی درباره علت مرگ ...

https://www.iribnews.irnews › درگذشت-آزاده-نامداری-آ...
 
۱۳ ساعت پیش — نيروي انتظامي از آغاز تحقیقات پلیسی درباره علت مرگ آزاده نامداری مجری سابق رسانه ملي خبر داد.

توضیحات مدیر روابط عمومی معاونت سیما درباره فوت آزاده نامداری

https://www.alef.irnews
 
۱۱ ساعت پیش — پیکر بی‌جان آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون عصر شنبه (۷ فروردین) در ... گلستان شهرک غرب پیدا شده است و هنوز علت دقیق مرگ وی مشخص نیست.

اولین فیلم از محل فوت آزاده نامداری و حضور پلیس | شهرآرانیوز

https://shahraranews.ir › جامعه › حوادث
 
۹ ساعت پیش — خبرگزاری رکنا فیلمی از فضای بیرون منزل آزاده نامداری و محل فوت وی منتشر کرده است.

توضیح قاصی شهریاری درباره علت مرگ آزاده نامداری - آفتاب نیوز

https://aftabnews.irnews › توضیح-قاصی-شهریاری-د...
 
۱۱ ساعت پیش — سرپرست دادسرای جنایی تهران ضمن تایید فوت آزاده نامداری، گفت: بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد اعزام شده است و علت مرگ آزاده نامداری در حال ...

تحقیقات پلیسی درباره مرگ آزاده نامداری آغاز شد | سایت انتخاب

https://www.entekhab.irnews › تحقیقات-پلیسی-در...
 
۱۲ ساعت پیش — مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، مرگ "آزاده نامداری"، از مجریان سابق صداوسیما را تایید کرد. تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت فوت نامبرده، آغاز شده ...

دلیل مرگ آزاده نامداری چیست؟ - از خودکشی تا حمله حیوانات خانگی!

https://www.barkhat.newspluswhat-is-the-reason-f...
 
۱۱ ساعت پیش — سرویس برخط پلاس - جسد آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما در خانه اش پیدا شد.

آزاده نامداری، مجری سابق صدا و سیما درگذشت - رادیو فردا

https://www.radiofarda.com › ...
 
۱۱ ساعت پیش — خبرگزاری‌های ایران روز شنبه ۷ فروردین از درگذشت آزاده نامداری، مجری سابق صدا و سیما خبر دادند. این رسانه‌ها علت مرگ خانم نامداری را «خودکشی» اعلام ...

چه کسانی از مرگ آزاده نامداری شوکه شدند - گسترش نیوز

https://www.gostaresh.news › جامعه › حوادث
 
۹ ساعت پیش — حبیب رضایی بازیگر و کارگردان شناخته شده کشور در قالب یک استوری نوشت: قضاوت های بی پایه و دائم از ما قاتلان خاموش می سازد.

واکنش مجری مشهور صدا و سیما به خبر مرگ آزاده نامداری | ...

https://eghtesaad24.ir › ... › برگزیده جامعه و فرهنگ
 
۱۱ ساعت پیش — پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد.

حضور بازپرس در صحنه مرگ آزاده نامداری/ آغاز بررسی علت فوت ...

https://www.farsnews.irnews › حضور-بازپرس-در-ص...
 
۱۲ ساعت پیش — سرپرست دادسرای جنایی تهران از حضور بازپرس در صحنه مرگ آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما خبر داد.

پلیس: ۴۸ ساعت از زمان مرگ آزاده نامداری گذشته است | ...

https://www.farsnews.ir › اجتماعی › انتظامی و حوادث
 
۱۲ ساعت پیش — جسد بی‌جان آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما بعد از گذشت ۴۸ ساعت در منزل وی در شهرک غرب پیدا شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران: خبر خودکشی نامداری ...

http://pana.irnews
 
۱ ساعت پیش — وی افزود: به محض این که جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی منتقل شود مراحل ... این درحالی است که برخی منابع علت مرگ آزاده نامداری را مسمومیت عنوان ...

واکنش آزاده نامداری به مرگ علی انصاریان » تازه نیوز

https://www.tazenews.comnews › واکنش-آزاده-نامداری-...
 
۱۱ ساعت پیش — در پی خبر فوت آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون، پستی که وی برای درگذشت علی انصاریان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود در فضای ...

آغاز تحقیقات پلیسی درباره مرگ آزاده نامداری

https://www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
 
۱۲ ساعت پیش — بررسی‌های اولیه نشان داد که نامبرده 48 ساعت قبل فوت کرده است. بنابر اظهارات والدین "آزاده نامداری" همسر و فرزند وی در شمال به سر می برند و نامبرده تنها ...

جزییات تازه از مرگ ناگهانی آزاده نامداری - دنیای اقتصاد

https://donya-e-eqtesad.com › سایت خوان
 
۱۲ ساعت پیش — پیکر بی‌جان آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون عصر شنبه (۷ فروردین) در منزل وی پیدا شد. مدیر روابط عمومی معاونت سیما - نیز این خبر را تایید کرد.

اولین فیلم از محل مرگ آزاده نامداری + حضور عوامل دادسرای جنایی

https://jouyakhabar.ir › سلبریتی ها › عمومی
 
۱۰ ساعت پیش — اولین ویدئو از محل فوت آزاده نامداری مجری سابق که با حضور عوامل دادسرای جنایی همراه است منتشر شد.

توضیح سخنگوی اورژانس درباره مرگ آزاده نامداری در خانه | ...

https://www.jamaran.news › بخش-جی-پلاس-70 › 15028...
 
۴ ساعت پیش — سخنگوی اورژانس گفت:‌ مادر آزاده نامداری دو روز از ایشان خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه‌اش در غرب تهران مراجعه کرده و پس از باز ...

جسد آزاده نامداری پیدا شد [+خبرهای تکمیلی] | پایگاه خبری ...

http://www.ensafnews.com › جسد-آزاده-نامداری-پیدا-شد
 
۱۳ ساعت پیش — پس از حضور بازپرس در صحنه قتل ابتدا هویت متوفی و سپس علت مرگ وی بررسی خواهد شد. مهر: آزاده نامداری خودکشی کرده است. یک ‌منبع آگاه به مهر اطلاع ...

جزئیات مرگ آزاده نامداری/ قاضی شهریاری: خودکشی یا قتل آزاده ...

https://www.yjc.ir › اجتماعی › حوادث و انتظامی
 
۱۲ ساعت پیش — سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: به هیچ عنوان منزل خانم نامداری به هم ریخته نبوده است و جسد وی در پذیرایی و روی مبل بوده است.

دلیل فوت مرحوم آزاده نامداری چه بود؟ + اخبار تکمیلی | نفت آنلاین

https://www.naftonline.irnews › دلیل-فوت-مرحوم-آزاد...
 
۱۲ ساعت پیش — خبرگزاری فارس عصر امروز از درگذشت آزاده نامداری مجری سابق سیما خبر داد. این خبرگزاری همچنین اعلام کرد از دلیل فوت این مجری اطلاعات بیشتری در ...

فوری/آزاده نامداری درگذشت/علت مرگ خودکشی اعلام شد - بانک اول

https://www.bankavl.comnews › فوریآزاده-نامداری-در...
 
۱۳ ساعت پیش — او با اشاره به فوت آزاده نامداری گفت: ساعت ۱۸:۳۸ دقیقه مادر مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفت. مادر خانم نامداری دو روز از ایشان خبر ...

مرگ آزاده نامداری مجری صدا و سیما + علت فوت؛ خودکشی یا قتل ...

https://rahbordemoaser.ir › صفحه اصلی › رسانه
 
۱۱ ساعت پیش — امشب پیکر بی‌جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صداوسیما در خانه اش منطقه سعادت‎ آباد تهران کشف شد. اخبار اولیه از خودکشی و مرگ آزاده نامداری ...

فوت آزاده نامداری | درگذشت آزاده نامداری | علت مرگ آزاده نامداری ...

https://rooziato.com › آزاده-نامداری-درگذشت
 
۸ ساعت پیش — کمی بعد آزاده نامداری با انتشار عکسی از کبودی چشم خود علت این جدایی را خشونت از سوی همسرش اعلام کرد. آزاده نامداری کمی بعد با سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی ازدواج کرد ...
 

تصاویر برای مرگ آزاده نامداری

نتیجه تصویری برای مرگ آزاده نامداری
۱۱ ساعت قبل
نتیجه تصویری برای مرگ آزاده نامداری
۱۱ ساعت قبل
نتیجه تصویری برای مرگ آزاده نامداری
۱۰ ساعت قبل
نتیجه تصویری برای مرگ آزاده نامداری
نتیجه تصویری برای مرگ آزاده نامداری
۱۰ ساعت قبل
نتیجه تصویری برای مرگ آزاده نامداری
۱۰ ساعت قبل
نتیجه تصویری برای مرگ آزاده نامداری
۱۱ ساعت قبل
نتیجه تصویری برای مرگ آزاده نامداری
۱۲ ساعت قبل
نتیجه تصویری برای مرگ آزاده نامداری
۱۱ ساعت قبل
نتیجه تصویری برای مرگ آزاده نامداری
۱۰ ساعت قبل
مشاهده همه
 
 
مشاهده همه

جزئیات تازه از درگذشت آزاده نامداری در سعادت آباد | اول فارس ...

https://www.avalfars.ir › آزاده-نامداری-خودکشی-کرده-است
 
۱۲ ساعت پیش — در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد. “ ساعتی قبل خبر کشف جسدی در طبقه ...

«آزاده نامداری» درگذشت - 55 آنلاین

https://www.55online.news › بخش-فرهنگ-هنر-13 › 19...
 
۱۲ ساعت پیش — وی به پرسنل اورژانس گفته است که این پیکر متعلق به آزاده نامداری است. منبع: انتخاب. صدا و سیما عابر بانک فوت آزاده نامداری. با دوستان خود به ...

تایید مرگ آزاده نامداری از سوی پلیس/ آغاز تحقیقات پلیسی

https://fa.alalamtv.netnews › تایید-مرگ-آزاده-نامداری-از-...
 
۱۰ ساعت پیش — مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، مرگ آزاده نامداری، از مجریان سابق صداوسیما را تایید کرد.

علت مرگ آزاده نامداری مشخص شد/ اعزام بازپرس ویژه به محل ...

https://seemorgh.com › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگ و هنر
 
۱۲ ساعت پیش — برخی منابع خبری مدعی شدند که علت مرگ آزاده نامداری مجری معروف صدا و سیما، خودکشی بوده است.

علت مرگ آزاده نامداری چه بود؟/ از خودکشی و قتل تا مسمومیت عامل ...

https://snn.ir › فرهنگی › رادیو و تلویزیون
 
۸ ساعت پیش — بر اساس گزارش‌ها دو روز از فوت آزاده نامداری گذشته است. «قاضی شهریاری» سرپرست دادسرای جنایی درباره علت مرگ گفت: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی ...

آزاده نامداری درگذشت| دلیل مرگ آزاده نامداری چه بود؟ | دیلی فوتبال

https://dailyfootball.ir › منهای فوتبال
 
۱۲ ساعت پیش — دلیل مرگ آزاده نامداری. یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می گذرد. خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند ...

خانواده آزاده نامداری هنگام مرگ او کجا بودند؟

https://www.shomanews.net › 1105-خانواده-آزاده-نامداری-ه...
 
۹ ساعت پیش — آزاده نامداری یکی از مجریان سابق صدا و سیمادرگذشت. هنوز جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس نیست. آزاده نامداری کار خود را با همکاری با شبکه ...

اولین فیلم از محل مرگ آزاده نامداری + عکس ها - رکنا

https://www.rokna.net › حوادث
 
۱۰ ساعت پیش — اولین فیلم از محل مرگ آزاده نامداری. بازپرس ویژه قتل تهران به محل حادثه اعزام شده است اما هنوز از صحت و سقم هویت اعلام شده اطلاعی در درست نیست.

آزاده نامداری درگذشت | آخرین اخبار از جزییات مرگ آزاده نامداری ...

https://iranchetor.com › خانه › اخبار
 
۱۱ ساعت پیش — آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما درگذشت. گفته میشود جسد وی درمنطقه سعادت ... مرگ آزاده نامداری | قتل آزاده نامداری | خبر فوت آزاده نامداری. 2 ساعت پیش. مرگ آزاده نامداری ...

«آزاده نامداری» درگذشت | خبرگزاری بین المللی شفقنا

https://fa.shafaqna.comnews
 
۱۳ ساعت پیش — بر اساس این گزارش تاکنون جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس نیست. انتهای پیام. fa.shafaqna.com. شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | ...

قاضی شهریاری: علت مرگ آزاده نامداری در حال بررسی است ...

https://fa.shafaqna.comnews
 
۱۱ ساعت پیش — شفقنا- سرپرست دادسرای جنایی تهران ضمن تایید فوت آزاده نامداری، گفت: بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد اعزام شده است و علت مرگ آزاده نامداری در ...

توئیت مشکوک قبل خبر مرگ ازاده نامداری | تبادل نظر ...

https://www.ninisite.comdiscussiontopic › توئی...
 
۱۰ ساعت پیش — الان میزارم بزار بذار سریع بزار کنجکاوشدم بذا لایک بنده خدا رو قراره ببرن اطلاعات.

بیوگرافی آزاده نامداری و آخرین جزئیات از مرگ جنجالیش! - ...

https://www.moniban.news › آرشیو اخبار › اجتماعی
 
۱۱ ساعت پیش — امشب پیکر بی‌جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صداوسیما در خانه اش منطقه سعادت‎ آباد تهران کشف شد. اخبار اولیه از خودکشی و مرگ آزاده نامداری ...

0 تا 100 ماجرای مرگ آزاده نامداری مجری صدا و سیما - سراب نیوز

https://news-sarab.ir › آزاده-نامداری
 
۱۱ ساعت پیش — آزاده نامداری مجری صداوسیما واحد جمهوری اسلامی ایران امروز درگذشت و خبر های ضد و نقیض فراوانی از مرگ وی در حال انتشار است که سراب نیوز به بررسی ...

دلیل مرگ آزاده نامداری - بررسی های رسانه ای تحریریه

https://www.tahririeh.comnews › دلیل-مرگ-آزاده-نامداری
 
۱۱ ساعت پیش — به گزارش تحریریه، جسد بی جان آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما در محله سعادت آباد تهران یافت شد که ظاهرا 24 ساعت از زمان مرگ وی سپری شده بوده ...

مرگ آزاده نامداری آیا واقعیت دارد / آیا خبر مرگ صحت دارد؟ | بامتن

https://bamatn.com › ☀️ بیشتر › بروز
 
۱۲ ساعت پیش — آیا مرگ و فوت آزاده نامداری واقعیت دارد؟ آزاده نامداری یکی از مجریان سابق صدا و سیما درگذشت. تاکنون جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس ...

:::Noandish.com::: علت مرگ آزاده نامداری چه بوده است؟

https://noandish.comnews › علت-مرگ-آزاده-نامداری-چه-...
 
۱۲ ساعت پیش — به گزارش مهر، یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد. خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی ...

پیکر بیجان آزاده نامداری، مجری صداوسیما کشف شد - Sputnik ...

https://ir.sputniknews.comiran › 202103277667819-...
 
۱۲ ساعت پیش — هنوز علت درگذشت آزاده نامداری مشخص نشده است. به گزارش اسپوتنیک به نقل از «مهر»، دقایقی قبل خبر فوت مشکوک بانویی در منطقه سعادت آباد تهران ...

مرگ آزاده نامداری مجری صدا و سیما + علت فوت؛ خودکشی یا قتل؟

https://www.parsine.com › صفحه نخست › تلویزیون
 
۱۳ ساعت پیش — لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. بر اساس این گزارش تاکنون ...

پشت پرده مرگ مشکوک آزاده نامداری فاش شد + تصاویر

https://www.mostaghelonline.com › 75180-پشت-پرده-...
 
۱۲ ساعت پیش — مهر نوشت: یک منبع آگاه اعلام کرد آزاده نامداری خودکشی کرده چراکه ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به او است، می‌گذرد. مهر در ادامه نوشته: خانواده این مجری ...

علت مرگ آزاده نامداری در حال بررسی است | هیچ چیزی را تایید ...

http://diyarmirza.ir › علت-مرگ-آزاده-نامداری-در-حال-برر...
 
۱۴ ساعت پیش — سرپرست دادسرای جنایی تهران ضمن تایید فوت آزاده نامداری، گفت: بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد اعزام شده است و علت مرگ آزاده نامداری در حال ...

جزئیات جدید از خبر مرگ آزاده نامداری | نبض بازار

https://nabzebaazaar.com › جزئیات-جدید-از-خبر-مرگ-آز...
 
۶ ساعت پیش — به نقل از منبع آگاه شامگاه هفتم فروردین ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه شب طی تماس یک فرد که خود را پدر آزاده نامداری معرفی کرد، با پلیس ۱۱۰، این فرد گفت ...

ادعایی عجیب درباره علت مرگ آزاده نامداری: مورد حمله قرار ...

http://hakimemehr.irnews › ادعایی-عجیب-درباره-علت...
 
۱۰ ساعت پیش — در نخستین لحظات با پیدا شدن جسد آزاده نامداری که در پذیرایی خانه اش در طبقه هفتم خودکشی علت مرگ شناخته شد اما تاکنون با توجه به باردار بودن ...

جزئیات تازه از مرگ آزاده نامداری از زبان معاون اول دادستان تهران ...

http://qudsonline.irnews › جزئیات-تازه-از-مرگ-آزاده-ن...
 
۱۰ ساعت پیش — معاون اول دادستان تهران با تایید خبر فوت آزاده نامداری گفت: تعیین علت فوت نیاز به آزمایش سم شناسی دارد.

آزاده نامداری درگذشت (+علت مرگ) | - لحظاتی پیش پیکر بی ...

https://www.ghatreh.comnews › آزاده-نامداری-درگذشت...
 
۱۲ ساعت پیش — لحظاتی پیش پیکر بی جان آزاده نامداری یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. تا.

توضیحات اورژانس درباره مرگ آزاده نامداری | پايگاه خبری ...

https://www.afkarnews.com › بخش-اجتماعی-5 › 104434...
 
۱۲ ساعت پیش — ئیات کشف پیکر آزاده نامداری نشان می‌دهد که ظاهراً حدود ۴۸ ساعت از مرگ وی می‌گذرد و پدر و مادر وی، پس از نگرانی از وضعیت فرزندشان و حضور در منزل وی، ...

قاصی شهریاری: علت مرگ آزاده نامداری در حال بررسی است | ...

https://khabar-fouri.com › اجتماعی
 
۱۱ ساعت پیش — قاضی "محمد شهریاری" درباره فوت "آزاده نامداری"، مجری سابق صداوسیما، گفت: کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب ساعتی قبل فوت.

مرگ آزاده نامداری به روایت پلیس - حادثه 24

https://hadese24.irnews
 
۱۲ ساعت پیش — مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، مرگ آزاده نامداری، از مجریان سابق صداوسیما را تایید کرد.

آزاده نامداری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.orgwiki › آزاده_نامداری
 
۴ ساعت پیش — دریافت‌شده در ۲۵ ژوئیه ۲۰۱۷ . ↑ «مرگ مشکوک آزاده نامداری مجری تلویزیون ایران». بی‌بی‌سی فارسی. ۱۴۰۰-۰۱-۰۷ ...
محل زندگی: تهران
سال‌های فعالیت: ۱۳۸۳–اکنون

درباره علت مرگ آزاده نامداری پزشکی قانونی باید اظهار نظر کند -

https://www.salameno.comnews › درباره-علت-مرگ-آز...
 
۱۱ ساعت پیش — به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مجتبی خالدی شنبه شب درباره فوت آزاده نامداری مجری سابق افزود: در ساعت ١٨:٣٨ عصر امروز با اورژانس تهران تماسی ...

علت مرگ آزاده نامداری چیست؟ - سرنا خبر

https://sornakhabar.comnewsview
 
۱۲ ساعت پیش — علت مرگ آزاده نامداری چیست؟ ادعای مهر؛ آزاده نامداری خودکشی کرده. سرنا_خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این ...

قاضی شهریاری: علت مرگ آزاده نامداری در حال بررسی است | دیدار ...

https://didarnews.irnews › قاضی-شهریاری-علت-مرگ-آ...
 
۱۰ ساعت پیش — سرپرست دادسرای جنایی تهران ضمن تایید فوت آزاده نامداری، گفت: بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد اعزام شده است و علت مرگ آزاده نامداری در حال ...

آزاده نامداری مجری تلویزیون درگذشت + علت مرگ - رصد ورزشی تاپ

https://www.rasadvarzeshi.top › فیلم و عکس
 
۱۳ ساعت پیش — آزاده نامداری مجری معروف فوت شد.هنوز علت درگذشت این مجری با سابقه تلویزیون مشخص نیست.

مرگ ناگهانی آزاده نامداری در ۳۶ سالگی - هنر آنلاین

http://www.honaronline.ir › بخش-سینما-6 › 160221-مر...
 
۱۲ ساعت پیش — پیکر بی‌جان آزاده نامداری، مجری پیشین تلویزیون امروز شنبه هفتم فروردین ۱۴۰۰ در سن ۳۶ سالگی در خانه‌اش در غرب تهران پیدا شد.

تایید مرگ آزاده نامداری از سوی پلیس - IQNA

https://iqna.irnews › تایید-مرگ-آزاده-نامداری-از-سوی-...
 
۱۱ ساعت پیش — مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، مرگ "آزاده نامداری"، از مجریان سابق صداوسیما را تایید کرد. به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: در پی کشف جسد آزاده نامداری، مجری ...

جزئیات تازه از مرگ آزاده نامداری از زبان معاون اول دادستان تهران

https://shayanews.com › تازه ترین عناوین
 
۱۰ ساعت پیش — تعیین علت دقیق فوت و اینکه ایا آزاده نامداری خودشکی کرده نیاز به سم شناسی دارد و تاکنون مدرکی دال بر خودکشی وی به دست نیامده است.

علت مرگ آزاده نامداری؛ از شایعه خودکشی و قتل و حمله حیوان ...

https://shayanews.com › حوادث
 
۹ ساعت پیش — پس از چند ساعت از انتشار خبر مرگ آزاده نامداری مجری سابق صداوسیما شایعات زیادی درباره علت مرگ او منتشر شده است.

آزاده نامداری در لحظه مرگ، باردار بود/ رد پای تمساح و سوسمار در ...

https://sadreakhbar.ir › آزاده-نامداری-در-لحظه-مرگ-باردار-...
 
۱۱ ساعت پیش — یک منبع آگاه، گفت: آزاده نامداری در هنگام مرگ، باردار یک جنین 8 ماهه بود.

علت مرگ آزاده نامداری چیست؟|خبر فوری

https://www.khabarfoori.comdetail › علت-مرگ-آزاده-ن...
 
۱۲ ساعت پیش — به گزارش «انتخاب»؛ یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد. خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند ...

جزئیات جدید از مرگ آزاده نامداری/او خود کشی کرده - پندار ...

https://www.pendareghtesadi.news › بخش-اخبار-حوادث-11
 
۱۲ ساعت پیش — براساس آخرین اطلاعات حدود 24 ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است می گذرد خانواده این مجری صدا و سیما در چالوس بودند و چند روزی بود که ...

مرگ مشکوک آزاده نامداری، نامداری هنگام فوت باردار بود - Gooya ...

https://news.gooya.com2021/03post-50071
 
۱۱ ساعت پیش — لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شده است. ***. خبرگزاری مهر نوشت، ...

«آزاده نامداری» مجری سابق صداوسیما درگذشت/ قاضی شهریاری ...

https://www.sarpoosh.comactors-director140001478
 
۱۳ ساعت پیش — در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد. تحقیقات پلیسی درباره مرگ آزاده نامداری ...

علت فوت و درگذشت ناگهانی آزاده نامداری مجری تلویزیون ...

https://harfetaze.com › علت-فوت-و-درگذشت-آزاده-نامداری
 
۱۲ ساعت پیش — + جزئیات مرگ ناگهانی و شوکه کننده آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما و نحوه مرگ و فوت وی را در این بخش بخوانید. علت فوت و درگذشت ناگهانی آزاده ...

علت مرگ آزاده نامداری چه بود؟ - پاتوق آنلاین

https://patoghonline.comnews › 14852-علت-مرگ-آزاده...
 
۱۰ ساعت پیش — ۱۸:۳۸ دقیقه مادر مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفت. مادر آزاده نامداری دو روز از ایشان خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه ...

اولین فیلم از محل مرگ آزاده نامداری - آخرین خبر

https://akharinkhabar.ircinema
 
۹ ساعت پیش — رکنا/ فیلمی از محل مرگ آزاده نامداری که عصر امروز جسدش پیدا شد را می بینید. به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید · instagram.com/ ...

جزئیات عجیب از مرگ آزاده نامداری پیدا شد/ آزاده نامداری باردار بود

https://www.fardanews.com › بخش-گوناگون-243 › 10...
 
۱۰ ساعت پیش — طبق گزارش برخی منابع خبری، لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شده ...

علت مرگ آزاده نامداری مشخص شد ! + بیوگرافی - رصد اقتصادی تاپ

https://www.rasadeghtesadi.top › فرهنگ و هنر
 
۱۱ ساعت پیش — لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. بر اساس این گزارش تاکنون جزئیات بیشتری از ...

آزاده نامداری سرش را زیر گیوتین مرگ خواهد گذاشت یا ... - آپارات

https://www.aparat.com › آزاده_نامداری_سرش_را_زیر_گ...
 
۸ مرداد ۱۳۹۶ — بعد از انتشار اخباری مبنی بر درخواست پناهندگی آزاده نامداری از کشور سوئیس، این مجری تلویزیون ایران که چند روز پیش به دلیل انتشار عکس های ...

موج واکنش‌ها به مرگ آزاده نامداری؛ از حسن آقامیری تا کلاب هاوس ...

https://kamapress.com › موج-واکنش‌ها-به-مرگ-آزاده-نامدار...
 
۸ ساعت پیش — تنها یکی دو ساعت پس از تایید خبر فوت مشکوک آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون واکنش کاربران و شخصیت‌ها به این اتفاق مشکوک شدت گرفته است. به گزارش ...

آزاده نامداری سرش را زیر گیوتین مرگ خواهد گذاشت ... - تی وی ...

http://plus.ir › آزاده-نامداری-سرش-را-زیر-گیوتین-مرگ-...
 
۷ مرداد ۱۳۹۶ — بعد از انتشار اخباری مبنی بر درخواست پناهندگی آزاده نامداری از کشور سوئیس، این مجری تلویزیون ایران که چند روز ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی