.: سلام دوست عزيز :.

براي ورود به مطلب مورد نظرتان روي ديدن سايت کليک نماييد





loading...

سانسور بی سانسور - sansorbisansor

دانلود آهنگ جدید اکس بند به نام زمستون Download New Music X Band – Zemestoon دانلود آهنگ اکس بند زمستون متن موزیک [آلبوم اکس بندیها] داره برف میباره زیاد هی زمستون که میاد بیب بدو بپوش شال گ

اهنگ اتیشو روشن کن دیگه

هادی بازدید : 2154 : نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید اکس بند به نام زمستون

Download New Music X BandZemestoon

دانلود آهنگ اکس بند زمستون

متن موزیک

[آلبوم اکس بندیها]
داره برف میباره زیاد هی
زمستون که میاد بیب
بدو بپوش شال گردنتو
تو هرچی میپوشی میاد بت
دونه دونه برف میریزه
رو مژه هاتو این دلم میریزه
دوتایی تو راه شمشکیم بقیه بچه ها میان کی
آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و
مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه
هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه
بغلم کن دیگه
آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و
مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه
هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه
بغلم کن دیگه
حاجی جمع کن بریم یخ زدم
هی با توام تو چرا از من دوری
فاز بد میدم مستم می دونم
یکی نیست بگه مگه مجبوری
سردمه دوتا دستام تو جیب
من لشم شما رفتاراتون شیک
شما به من هنسی میدین
من پشتش میزنم بهمن کوچیک
الفو زدمو چتت شدم تو فازمو میگیری تو عالی
انقد لازمت دارم انگار ترامپ په تو کالارین شمالی
شاید بهم بگی با این وضعیت چرا بازم تو توو خماری
اینجا ایرانه آقا سرده گازم قَطه توو کفه بخاری
آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و
مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه
هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه
بغلم کن دیگه
بیا دل دل نکن
دل دل نکن بیا بمون پیشم
وقتی هوا سرده تو بغلم میکنی دیوونه میشم
آره دیوونه میشم
حتی نفساتو عشقه
تک تک حرفاتو عشقه
منتظر موندن حتی توو سرمارو عشقه
تورو یه بار دیدن قَده، قَده صد بار عشقه
آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و
مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه
هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه
بغلم کن دیگه
آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و
مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه
هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه
بغلم کن دیگه

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 


دانلود آهنگ اکس بند زمستون | اهنگ X Band Zemestoon - ...

www.musicfoori.ir › دانلود-آهنگ-اکس-بند-زمستون
 
۳ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه بغلم کن دیگه حاجی جمع کن ...

دانلود اهنگ آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و مست شیم ...

sanjamusics.irx-band-zemestoon-ft-wink
 
۳ بهمن ۱۳۹۹ — X Band Zemestoon Ft Wink | دانلود اهنگ آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و مست شیم اکس بند mp3 | دانلود آهنگ اکس بند زمستون.

دانلود آهنگ آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم ( اکس بند ) ...

musicw.ir › آهنگ-آتیشو-روشن-کن-دیگه-بیا-پیک-بز...
 
۴ بهمن ۱۳۹۹ — اکس بند آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم | دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم از اکس بند با کیفیت بالا ...

اهنگ یهویی بوسم کن دیگه / دنلود کامل - موزیکدل

musicdel.ir › تک آهنگ
 
آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و ♬! مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه ♬! هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه ♬!

دانلود موزیک ویدیو ایکس بند آتیش و روشن کن دیگه بیا ...

saz-music.ir › موزیک ویدئو
 
دانلود موزیک ویدیو ایکس بند زمستون از آلبوم اکس بندی ها. آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و. مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم بدو ...

اکس بند زمستون + متن و دانلود آهنگ | Mp3 320 X Band ...

popimusic.com › اکس-بند-زمستون
 
۳ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه بغلم کن دیگه حاجی جمع کن ...

دانلود آهنگ ایکس بند هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه ...

golsarmusic.ir › ایکس-بند-هوا-خیلی-سرده-یخ-زدم-بدو-...
 
دونه دونه برف میریزه. رو مژهاتو دلم میریزه. دوتایی تو راه شمشکیم. بقیه بچها میان هی. آتیشو روشن کن دیگه بیا. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه ...

دانلود آهنگ اکس بند زمستون - هوروش موزیک

hooroshmusic.com › آهنگ-اکس-بند-زمستون
 
۹ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه بغلم کن دیگه حاجی جمع کن ...

دانلود آهنگ زمستون از اکس بند بهمراه متن آهنگ - طناز موزیک

tanazmusic.ir › دانلود-آهنگ-زمستون-از-اکس-بند
 
۱ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه. loading... دانلود آهنگ با ...

دانلود آهنگ زمستون اکس بند آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک ...

asandlmusic.ir › دانلود-آهنگ-زمستون-اکس-بند
 
دانلود آهنگ جدید اکس بند به نام زمستون Download New Music Zemestoon - X Band دانلود آهنگ آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیمو مست شیم و بعد یهویی بوسم ...

دانلود اهنگ جدید اکس بند بنام زمستون - آهنگ پاشو بیا شهاب ...

musicmine.rozblog.comahang-zemestoon-x-band
 
۴ بهمن ۱۳۹۹ — دانلود اهنگ زمستون از اکس بند + اکس بند اهنگ زمستون + آهنگ آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیمو.

دانلود آهنگ آتیشو روشن کن دیگه / هوا خیلی سرده یخ زدم | دانلود ...

radiojahanmusic.com › دانلود-آهنگ-آتیشو-روشن-کن-د...
 
۱۷ ساعت پیش — دانلود آهنگ آتیشو روشن کن دیگه / هوا خیلی سرده یخ زدم دانلود آهنگ اکس بند زمستون - متن آهنگ - از رادیو جهان موزیک Download song New Zemestoon ...

دانلود آهنگ زمستون از اکس بند و وینک (با کیفیت بالا و پخش ...

ahangbaz.in › دانلود-آهنگ-زمستون-از-اکس-بند-و-وینک
 
۴ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه بغلم کن دیگه. آتیشو روشن کن ...

دانلود اهنگ هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه اکس بند ...

sirooz.com › هوا-خیلی-سرده-یخ-زدم-بدو-بغلم-کن-دیگه
 
۱ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم باشیم با هم یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه. بغلم کن دیگه فاطی جم کن بریم یخ ...

دانلود آلبوم اکس بند «اکس بندی ها» (+ متن ترانه ها ... - نماهنگ

namahang.net › دانلود-آلبوم-اکس-بند-اکس-بندی-ها
 
۳ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه بغلم کن دیگه. آتیشو روشن کن ...

دانلود موزیک ویدیو زمستون از گروه اکس بند و وینک - دانلود ...

ramamusic.ir › دانلود آهنگ های اکس بند
 
۹ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و♩ ♩ ♪♫مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه♪♫ ♩ ♩هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه ، بغلم ...

دانلود آهنگ جدید اکس بند زمستون بهمراه متن آهنگ با کیفیت ...

www.myfaza2music.net › موزیک › جدید
 
۴ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه. دانلود آهنگ با کیفیت ...

دانلود آهنگ زمستون از اکس بند و وینک - Sara-music

sara-music.rzb.irpost
 
۵ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه بغلم کن دیگه. آتیشو روشن کن ...

دانلود آهنگ جدید اکس بند به نام زمستون (همراه با متن آهنگ+پخش ...

2music364.ir › دانلود-آهنگ-زمستون-اکس-بند
 
۳ بهمن ۱۳۹۹ — بقیه بچها میان هی. آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه.

دانلود آهنگ اکس باند زمستون - داره برف میباره زیاد ! - ایزی ...

www.myeasymusic.irX Band
 
۸ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه. اکس بند زمستون. داره برف ...

میثم ابراهیمی روشن کن { روشن کن شمع هارو بیا ... - بلاگ موزیک

blogmusic.ir › 11200میثم-ابراهیمی-روشن-کن
 
متن آهنگ روشن کن از میثم ابراهیمی کامل. روشن کن شمع هارو بیا برام. جمع کن من خرابو بیا رومو کم کن. دیگه به هر حال من پررو میخوامت. تو قلبت یه ریزه برام جا وا کن.
وارد نشده: اتیشو ‏| باید شامل این عبارت باشد: اتیشو

دانلود آهنگ X Band زمستون (320 , 128 ) - Top1Music

top1music.irزمستون-x-band
 
... ها میان کی آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه بغلم کن دیگه آتیشو روشن کن دیگه ...

آهنگ جدید اکس بند بنام زمستون in 2021 | Winter songs, ...

www.pinterest.compin
 
دانلود اهنگ زمستون اکس بند - دانلود اهنگ زمستون از اکس بند - آهنگ جدید اکس بند بنام زمستون - اهنگ آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیمو. Article by music mine ...

دانلود آهنگ جدید x باند دانلود آهنگ زمستون | بگوش موزیک

www.begoosh.com › x باند
 
آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه بغلم کن دیگه. دانلود آهنگ x باند به نام زمستون ...

دانلود موزیک ویدیو اکس بند به نام زمستون با لینک مستقیم و ...

visionfarsi.ir › موزیک-ویدیو-اکس-بند-به-نام-زمستون
 
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه بغلم کن دیگه. دانلود موزیک ...

دانلود آهنگ شمع هارو روشن کن از اشوان - وب آهنگ

webahang.irashvan-called-shamharo-rohsan-kon
 
میگی عوض میشم فرصت میخوای از من شرمنده من دیگه خیلی ازت خستم♬♯♬❀♭ شمعارو روشن کن این آخرین باره یه دل سیر نگات خدانگهدارت چیزی نگو دیگه دعا کن هی ...
وارد نشده: اتیشو ‏| باید شامل این عبارت باشد: اتیشو

اهنگ جدید و شاد اتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و مست ...

vidao.org › ...
 
اهنگ جدید و زیبا زمستون از اکس بند اولین آلبوم اکس بند به همراهی وینک به اسم "اکس بندیها" قسمتی از متن اهنگ داره برف میباره زیاد هی♪♫♫ ...
۳ بهمن ۱۳۹۹

دانلود آهنگ مسعود صادقلو و مهدی حسینی زیر بارونا برقص با ...

upmusics.com › مسعود صادقلو
 
زیر بارونا برقص دیگه از دوریش نترس مطمئن باش عاشقت بود برمیگرده با خیالش زندگی کن نگو باید بری نه نگو پیشت نباشه زندگی بی اون چه سرده زیر بارونا ...
رتبه: ۳٫۸ · ‏۱۷۱ رأی

دانلود آهنگ اکس بند زمستون - پردیس موزیک

musicpardis.com › دانلود آهنگ
 
۳ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و مست شیم و بعد. یهویی بوسیم کن دیگه هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه بغلم کن دیگه. حاجی جمع کن ...

دانلود آهنگ جدید اشوان به نام شمع ها رو روشن کن

sakhamusic.ir › اشوان
 
متن آهنگ شمع ها رو روشن کن اشوان. این بار شوخی نیست نگیر جلو راهمو فهمیدی من میرم هی میگیری دستامو میگی عوض میشم فرصت میخوای از من شرمنده من دیگه خیلی ازت ...
وارد نشده: اتیشو ‏| باید شامل این عبارت باشد: اتیشو

دانلود آهنگ اکس بند زمستون ~ پی ام موزیک

pmmusic.irarticle › دانلود-آهنگ-اکس-بند-زمستون
 
۴ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه. pm music org دانلود آهنگ ...

دانلود اهنگ میثم ابراهیمی به نام روشن کن + متن ترانه - ایران ...

muzicir.com › ... › فول آلبوم میثم ابراهیمی › تک اهنگ ها
 
روشن کن شمع هارو بیا برام جمع کن من خرابو بیا رومو کم کن دیگه به هر حال من پررو میخوامت تو قلبت یه ریزه برام جا وا کن همون گوشه کنارا یه نگاه کن تهش این دیوونه یه ...

دانلود آهنگ اکس بند زمستون | دانلود آهنگ جدید | موزیک جدید

music97.ir › آهنگ جدید فارسی
 
۴ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه. جدیدترین اثر اکس بند ...

دانلود آهنگ جدید زمستون از اکس بند بهمراه متن آهنگ

sadsong3.ir › دانلود-آهنگ-جدید-زمستون-از-اکس-بند
 
۱ بهمن ۱۳۹۹ — دوتایی تو راه شمشکیم. بقیه بچها میان هی. آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم.

دانلود | متن آهنگ کامل جدید اکس بند_بدو بغلم کن دیگه ...

5download.ir › متن-آهنگ-جدید-اکس-بند-زمستون5دانلود
 
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا پیڪ بزنیم و مست شیم و بعد یهویے بوسم کن دیگه ⇝ lılı ♭♩♪ ♪♩♭ lılı⇜ هوا خیلے سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی روشن کن | بهترین کیفیت MP3 + ...

music-fa.com › میثم ابراهیمی
 
۴ آبان ۱۳۹۸ — روشن کن شمعا رو بیا برام جمع کن؛ من خرابو بیا رومو کم کن! ○♪♫ دیگه به هر حال من پر رو میخوامت… ○♪♫ تو قلبت یه ریزه برام جا وا کن! ○♪♫
وارد نشده: اتیشو ‏| باید شامل این عبارت باشد: اتیشو

دانلود آهنگ یاسین ترکی به نام بیا عوض کن - رز موزیک

rozmusic.com › یاسین-ترکی-بیا-عوض-کن
 
بیا هوس کن که با من بمونی دیگه چیکار باید کنم تا که بتونی بیا عوض کن این حال و روزو تو هم تو آتیشی که پا کردی بسوزو بیا هوس کن که با من بمونی دیگه چیکار ...

دانلود آهنگ قدیمی علی بابا و بهنام اس آی فاصله

www.jenabmusic.commusic-ali-baba-ft-behnam-si-fa...
 
تو ماله من نیستی گلم یکی دیگه تو قلبته بذار تورم خلاص کنم ... بیا آتیشم بزن تا که بسوزه خاطرت ... لعنتی شبا کابوس میبینم با سیگار روشن خط خاموش میگیرم

دانلود آلبوم اکس بند اکس بندی ها - پرشین موزیک

pershian-music.ir › آلبوم-اکس-بند-اکس-بندی-ها
 
۳ بهمن ۱۳۹۹ — ... آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه بغلم کن دیگه آتیشو روشن ...

دانلود آهنگ امیر تتلو به نام نوازش 2 با متن اهنگ از رسانه لیسن ...

listen2music.ir › دانلود-آهنگ-امیر-تتلو-به-نام-نوازش-2
 
بیا منو بساز دوباره من با تو خوشم چون دوباره با اومدنت همه جا رو روشن کن یه چیزی میگم بهت ... دیگه اصلا نمونده نایی که بخوام بکنم بحث من دیگه پژمرده شدم رسما خسته ام ... رو روشن کن من یه گوله آتیشم تو باید آب باشی الآن باید بغل همدیگه خواب باشیم

دانلود ریمیکس آهنگ روشن کن میثم ابراهیمی (با کیفیت عالی) ...

sevilmusic.com › میثم ابراهیمی
 
۱۱ آبان ۱۳۹۸ — روشن کن شمع هارو ♪♪ بیا برام جمع کن ♪♬ من خرابو بیا رومو کم کن ♪♬ دیگه به هر حال من ♪ پررو میخوامت ♪♬ تو قلبت یه ریزه♪ برام جا وا کن ♪ ...

هیپ هاپیون - متن آهنگ لیتو با سوگند - دادیم رفت Admin ...

it-it.facebook.comhiphopioonposts
 
متن آهنگ لیتو با سوگند - دادیم رفت Admin : Abolfazl Astalin دو سه ساله شدی قرص ... تو نباشی دیگه با کی شمع روشن کنم تا روح و قلبا قاطی شن رفتی زدی منو آتیشم

دانلود آهنگ زمستون از اکس بند + متن و بهترین کیفیت

5music.ir › دانلود-آهنگ-زمستون-از-اکس-بند
 
دوتایی تو راه شمشکیم. بقیه بچها میان هی. آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه.

دانلود موزیک ویدیو جدید میثم ابراهیمی روشن کن (موزیک و ...

farstarane.com › موزیک-ویدیو-جدید-میثم-ابراهیمی-رو...
 
۱ آبان ۱۳۹۸ — دانلود موزیک ویدیو جدید میثم ابراهیمی روشن کن با کیفیت HD موزیک ویدیو میثم ابراهیمی روشن کن دانلود کلیپ ... دیگه به هر حال پر رو میخوامت

دانلود آهنگ اکس بند به نام زمستون با کیفیت 320 و 128

dabmusics.ir › دانلود-آهنگ-زمستون-اکس-بند
 
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ — بقیه بچها میان هی. آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه ...

آهنگ "نوازش 2" از امیر تتلو (بدون سانسور) با کیفیت اصلی ...

digimusic.ir › دانلود آهنگ › ایرانی
 
امیر تتلو نوازش 2 دوباره با اون دستات منو نوازشم کن دل من خونه بیا مست و ... همه جارو روشن کن Amir Tataloo, Amir Tataloo Navazesh 2, امیر تتلو, امیر تتلو ... ولت دیگه دیگه اصلا نمونده♪ نایی که بخوام بکنم بحث من دیگه♪ پژمرده شدم رسما خستم هرچی. ... شدم رسما خستم هرچی♫♫ بگیو هستم آره مستم ولی هستم من♪ یه گوله آتیشم، تو ...

دانلود آهنگ زمستون با صدای اکس بند و وینک - کهن موزیک

www.kohanmusic2.site › اکس-بند-و-وینک-زمستون
 
۳ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه بغلم کن دیگه . حاجی جمع کن ...

دانلود آهنگ اشوان به نام شمع‌هارو روشن کن | رسانه نوا

navatv.commusicashvan-shamharo-roshan-kon
 
متن آهنگ شمع‌هارو روشن کن از اشوان. این بار شوخی نیست نگیر جلو رامو فهمیدی من میرم ، هی میگیری دستامو میگی عوض می شم فرصت می خوای از من شرمنده من دیگه خیلی ...
وارد نشده: اتیشو ‏| باید شامل این عبارت باشد: اتیشو

دانلود اهنگ جدید میثم ابراهیمی | فول آلبوم میثم ابراهیمی ...

musicisho.com › میثم ابراهیمی
 
آهنگ جدید میثم ابراهیمی | دانلود میثم ابراهیمی جدید و قدیمی یکجا زیپ و تکی ... ما می موند کم دیگه خواهش کن من با گریه چرا قراره خالی شم یه عمره مثل اسفندی رو آتیشم . ... بده روشن کن شمعا رو بیا برام جمع کن من خرابو بیا رومو کم کن دیگه به هر حال من پر .
رتبه: ۳٫۷ · ‏۶ رأی

دانلود آهنگ اکس بند به نام زمستون - موزیک فاز

musicfaz.ir › آهنگ-اکس-بند-زمستون
 
دوتایی تو راه شمشکیم بقیه بچها میان هی آتیشو روشن کن دیگه بیا بیا پیک بزنیم و مست شیم بعد یهویی بوسم کن دیگه هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه ...

Navazesh 2

mosito.irmusicsamir_tataloonavazesh_2
 
دوباره با اون دستات منو نوازشم کن دل من خونه بیا مست و خرابشم کن بیا منو بساز دوباره من با تو خوشم چون دوباره با اومدنت همه جا رو روشن کن یه چیزی میگم بهت شاید ...

دانلود فول آلبوم امین حبیبی تکی و یکجا با متن Mp3 320 ...

musicmedia.ir › ...
 
نگو دوباره صبر کن ♫ که دیگه نمونده صبری♥♫. کمک کن تو خدای ♫ همه ی مردم شهری♥♫. تو رو به چی قسم بدیم خدایا ♫ به چی قسم بدیم بگو بدونیم♥♫. تو رو قسم ...

navazesh 2 - Lyrics and Music by amir tataloo arranged by ...

www.smule.comsongarrangement
 
دوباره با اومدنت همه جا رو روشن کن یه چیزی میگم بهت ... یه چیزی میگم تو یه چیز دیگه میفهمی نمیگم بیرحمی ولی ... همه جا رو روشن کن من یه گوله آتیشم تو باید آب باشی

دانلود آهنگ روشن کن میثم ابراهیمی | Meysam Ebrahimi ...

my-ahang.com › دانلود-آهنگ-روشن-کن-میثم-ابراهیمی
 
۱ آبان ۱۳۹۸ — روشن کن شمع هارو بیا برام جمع کن منه خرابو بیا رومو کم کن دیگه به هر حال من پُررو میخوامت / توو قلبت یه ریزه برام اونجا وا کن همون گوشه کنارا یه نگاه ...

دانلود آهنگ امیر تتلو به نام نوازش 2 Navazesh - HipTori هیپ ...

www.hiptori.ir › دانلود-آهنگ-امیر-تتلو-به-نام-نوازش-2
 
دانلود آهنگ امیر تتلو به نام نوازش 2 - Download Amir Tataloo Called Navazesh 2 - آهنگ جدید تتلو نوازش 2 از آلبوم برزخ Barzakh. ... دوباره با اومدنت همه جارو روشن کن ... یه چیزی میگم تو یه چی دیگه میفهمی ... من یه گوله آتیشم، تو باید آب باشی.

آکورد آهنگ نوازش 2 از امیر تتلو | ایکورد

echord.ir › خواننده ها › امیر تتلو
 
متن و آکورد گیتار آهنگ نوازش 2 از امیر تتلو با قابلیت تغییر آکورد ها به گام ... G#بیا منو بساز دوباره من با تو خوشم چون Fmدوباره با اومدنتG همه جا رو روشن کن ... Cmیه چیزی میگم ، تو یه چی دیگه میفهمیG نمیگم بی رحمی ، ولی فاز برداشتی بی ترA#دید ... Cmمن یه گوله آتیشم ، تو باید آب باشی الآن باید بغل Gهمدیگه خواب باشیم

دانلود آهنگ بسیار زیبای علی بابا به نام فاصله - وایو موزیک

www.vaiomusic.org › دانلود اهنگ › آهنگ دیس لاو
 
دانلود آهنگ علی بابا به نام فاصله با لینک مستقیم . متن اهنگ علی بابا به نام ... بیا آتیشم بزن تا که بسوزه خاطره ... با سیگار روشن خط خاموش میگیرم ولی اینطوری ... خداییش من اگه یه روزی امام حسین بطلبم وبخام برم دیگه قیدهمه چیومیزنم.درسه سخته ...

دانلود آهنگ جی دال به نام صداها با کیفیت 320 + متن ترانه - ...

www.topseda.ir › دانلود آهنگ جدید رپ
 
دانلود آهنگ جی دال به نام صداها با کیفیت اورجینال 320 + 128 با لینک مستقیم متن آهنگ صداها ... فقط زنگ بزنی‌ به منو گریه کنی‌ ، ولی! ... روشن می‌شه باز وجودم من یه اعتیاد دارم اونم با تو بودن تویی, آبه رو آتیشم ... یه حس دیگه س‌ کنارم وقتی تو میشینی

موزیک ویدیو روشن کن میثم ابراهیمی - آپارات

www.aparat.com › موزیک_ویدیو_روشن_کن_میثم_ابراهی...
 
ویدئو برای اهنگ اتیشو روشن کن دیگه
1:00
موزیک ویدیو روشن کن میثم ابراهیمی.
۲ آبان ۱۳۹۸

دانلود آهنگ دادیم رفت تورو حالا هی بحث بکن از سوگند و بهزاد ...

uptunes.ir › دادیم-رفت-تورو
 
۲۳ آبان ۱۳۹۹ — تو نباشی دیگه با کی شمع روشن کنم تا روح و قلبا قاطی شن رفتی زدی منو آتیشم راهم صاف با تو مارپیچم. ببندم من با کی شرط ببازم سریع من شاکی ...

آهنگ زمستون اکس بند (xband) - موزیک میم | musicmim

musicmim2.ir2021/01آهنگ-زمستون-اکس-بند-xband
 
آهنگ فوق العاده بهزاد لیتو و سیجل و سامی بیگی · آهنگ دختر خوب ( ریمیکس ) اکس بند (xband) · آهنگ من یعنی تو اکس بند (xband) · آهنگ قلب برفی اکس بند (xband).

دانلود آهنگ اکس بند زمستون | همدان موزیک

hamedan-music.ir › ترانه
 
۱ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه. به این پست امتیاز دهید.

دانلود آهنگ جدید امیر پاشا مقدسی یلدا - Nex1Music

nex1music.ir › آهنگ-امیر-پاشا-مقدسی-یلدا
 
۲۶ آذر ۱۳۹۹ — امیر پاشا مقدسی یلدا دانلود آهنگ جدید امیر پاشا مقدسی یلدا Amir Pasha Moghadasi - Yalda + متن ... بیار آتیشو که سرده شب یلدا ... دیگه بسه نشستن یه گوشه تنهاى تنها اگه باهم باشیم روشن میشه تاریکىِ شبها ... محمد علیزاده - زندگی · شهاب مظفری - دلبریتو کمترش کن · بهنام بانی - عاشقم کرده · محسن ابراهیم زاده - بی ...

Amir Tataloo - نوازش ۲ (Navaazesh 2) lyrics + English ...

lyricstranslate.comnavazesh-2-caress-2
 
۶ فروردین ۱۳۹۸ — دوباره با اومدنت همه جا رو روشن کن. یه چیزی میگم ... من میگم …… یه چیزی میگم تو یه چیز دیگه میفهمی ... دیگه پژمرده شدم رسما. خسته م … ... رو روشن کن. من یه گوله آتیشم تو باید آب باشی ... Read about music throughout history. Read.

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام عاشقم نیستی - تک ملودی

takmelody.ir › دانلود آهنگ
 
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ — دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام عاشقم نیستی با لینک مستقیم و پخش آنلاین + متن آهنگ | مجید یحیایی ... میثم ابراهیمی روشن کن ... به همین آسونی میگذری از پیشم با نگاه سردت میزنی آتیشم ... از نگات میخونم دیگه از من سیری

دانلود آهنگ دادیم رفت تورو از سوگند و بهزاد لیتو همراه متن ...

young-music.ir › دانلود-آهنگ-دادیم-رفت-تورو-از-سوگند
 
بگو‌ میای آره باز پیشم تو نباشی دیگه باکی شمع روشن کنم تا روح و قلبا قاطی شن رفتی زدی منو آتیشم راهم صاف باتو مارپیچم ببندم من باکی شرط ببازم سریع من ...

دانلود آهنگ جدید زمستون از اکس بند بهمراه متن آهنگ - یاز موزیک

www.yaz-music.ir › آهنگ › آهنگ فارسی
 
۱ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه. دانلــــود. دانلود موزیک با ...

دوباره با اون دستات منو نوازشم کن دل من خونه بیا ریمیکس ...

nex99.ir › مطالب سایت
 
با پی ام موزیک باشید با سوپرایزی دیگر برای شما | دانلود ریمیکس آهنگ رو به راه نیست احوالم کلی گلگی ازت دارم به نام ... دوبــاره با اومدنت همــه جــا رو روشن کن ... یه چیــزی میگــم تو یه چیز دیگــه میفهمی ... من یه گوله آتیشم تو باید آب باشی

دانلود آهنگ جدید زمستون از اکس بند بهمراه متن آهنگ از تهران ...

tehranmusicdl.net › دانلود-آهنگ-جدید-زمستون-از-اکس-ب...
 
۱ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه. دانلود تمامی آهنگ های اکس ...

دانلود آهنگ اکس بند زمستون | موزیک آرشیو

www.music-archive.ir › دانلود-آهنگ-اکس-بند-زمستون
 
۴ بهمن ۱۳۹۹ — بقیه بچها میان هی. آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه ...

X Band & Wink - 'X Bandiha' Album - RadioJavan.com

www.radiojavan.comalbumX-Ban...
 
۳ بهمن ۱۳۹۹ — 2021 by Radio Javan. All Rights Reserved. The largest source of Persian entertainment providing the best Persian and Iranian music 24/7 ...

دانلود آهنگ دادیم رفت تورو از سوگند و بهزاد لیتو همراه متن از ...

pop1music.ir › دانلود-آهنگ-دادیم-رفت-تورو-از-سوگند-...
 
Sogand Ft Behzad Leito Dadim Raft Toro Downloads From Pop Music. دانلود آهنگ با کیفیت اصلی ... بگو‌ میای آره باز پیشم تو نباشی دیگه باکی شمع روشن کنم تا روح و قلبا قاطی شن رفتی زدی منو آتیشم راهم صاف باتو مارپیچم ببندم من باکی ...

متن آهنگ زمستون » ماه رپ

rap.m0h.irtag › متن-آهنگ-زمستون
 
دوتایی تو راه شمشکیم. بقیه بچها میان هی. آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه ...

دانلود آهنگ زمستون از اکس بند » ماه رپ

rap.m0h.irtag › دانلود-آهنگ-زمستون-از-اکس-بند
 
دوتایی تو راه شمشکیم. بقیه بچها میان هی. آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه ...

دانلود اهنگ من یه گوله اتیشم - مهم ترین اخبار روز

javna.irpost › دانلود-اهنگ-من-یه-گوله-اتیشم
 
دانلود اهنگ من یه گوله اتیشم : دانلود من یه گوله اتیشم تو باید آب باشی با ... دوباره با اومدنت همه جارو روشن کن ... خستم دیگه اصلا نمونده نایی که بخوام بکنم بحث من.

دانلود آهنگ اکس بند زمستون - نمایندگی آنلاین

nemayandegionline.ir2021/01/24 › دانلود-آهنگ-اکس-...
 
۵ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه. کد پخش آنلاين اين موزيک ...

دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو و سوگند به نام دادیم رفت تورو - ...

www.musicma.ir › موزیک ایرانی
 
۲۴ دی ۱۳۹۳ — ... میای آره باز پیشم تو نباشی دیگه با کی شمع روشن کنم تا روح و قلبا قاطی شن رفتی زدی منو آتیشم راهم صاف با تو مارپیچم ببندم من با کی شرط؟

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام نوازش 2 (ماکت) | موزیک مند

www.music4mand1.pwmusic-amir-tataloo-navazesh-...
 
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ — دوباره با اومدنت همه جارو روشن کن یه چیزی میگم بهت ... خستم دیگه اصلا نمونده نایی که بخوام بکنم بحث من ... من یه گوله آتیشم تو باید باشی الان باید ...

دانلود آهنگ زمستون (با همراهی وینک) از اکس بند با کیفیت ...

sadmusic.ir › تک آهنگ جدید
 
بغلم کن دیگه. آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و مست شیم و بعد یهویی بوسم کن دیگه هوا خیلی سرده یخ زدم بدو بغلم کن دیگه بغلم کن دیگه. حاجی جمع کن بریم ...

دانلود آهنگ اکس بند زمستون - اخبار ورزشی

www.agcom.ir › دانلود-آهنگ-اکس-بند-زمستون
 
۳ بهمن ۱۳۹۹ — آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه. کد پخش آنلاين اين موزيک ...

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام نوازش 2 (ورژن جدید)

musicberoz4.ir › دانلود-آهنگ-جدید-امیر-تتلو-بنام-نواز...
 
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ — دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام نوازش 2 (ورژن جدید) Download New Music Amir Tataloo - Navazesh 2 + متن آهنگ در ادامه ... دوباره با اومدنت همه جارو روشن کن ... یه چیزی میگم تو یه چی دیگه میفهمی ... من یه گوله آتیشم، تو باید آب باشی

آهنگ جدید مهدی قیطرانی به نام خاطره روح موزیک

roohmusic.ir › ... › آهنگ جدید مهدی قیطرانی به نام خاطره
 
دانلود ویدیو و آهنگ آهنگ جدید مهدی قیطرانی به نام خاطره برترین سایت دانلود آهنگ و ... اهنگ مادر از حمید هیراد · دانلود آهنگ خفن مهیار فلاحی · دانلود آهنگ آتیشو روشن کن دیگه.

دانلود آهنگ جدید اکس بند به نام دو آتیشه | آپ آهنگ

upahang.irmusic-x-band-do-atishe
 
۱۷ شهریور ۱۳۹۹ — آلبوم جدید. اکس بند اکس بندی ها (آلبوم) · سوگند من (آلبوم) · هنرمندان مختلف ترکش (آلبوم) ...

آهنگ زمستون از اکس بند - تراوا موزیک

taravamusic.ir › آهنگ-زمستون-از-اکس-بند
 
۴ بهمن ۱۳۹۹ — داره برف میباره زیاد هی زمستون که میاد بیب بدو بپوش شال گردنتو تو هرچی میپوشی میاد بت دونه دونه برف میریزه رو مژه هاتو این دلم میریزه دوتایی تو ...

younes-mohebbiorg on Instagram: “آدم که خواهرنداشته باشه ...

www.instagram.comBTBgjQNlwCC
 
۲۹ فروردین ۱۳۹۶ — اونی که به هردلیلی باهات سرد شد آتیشم زیرش روشن کنی دیگه گرم نمیشه. · کاشکی من بجات میمردم عزیز دل داداش عروسک خانم من خیلی زود رفتی ...

younes-mohebbiorg on Instagram: “گفتم: رفیقیم؟ گفتی : ...

www.instagram.com › ...
 
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ — اونی که به هردلیلی باهات سرد شد آتیشم زیرش روشن کنی دیگه گرم نمیشه. · کاشکی من بجات میمردم عزیز دل داداش عروسک خانم من خیلی زود رفتی ...

متن آهنگ نوازش 2 امیر تتلو | MusText | متن آهنگ ایرانی و خارجی

mustext.net › متن-آهنگ-نوازش-2-امیر-تتلو
 
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ — متن آهنگ نوازش 2 امیر تتلو تکست آهنگ نوازش 2 امیر تتلو دانلود آهنگ نوازش 2 امیر تتلو متن آهنگ امیر تتلو به نام ... دوباره با اومدنت همه جا رو روشن کن ... یه چیزی میگم ، تو یه چی دیگه میفهمی ... من یه گوله آتیشم ، تو باید آب باشی.

در مسیر زاینده رود احسان خواجه امیری / دانلود آهنگ احسان خواجه ...

www.persiantext.ir › در-مسیر-زاینده-رود-احسان-خواجه-ام...
 
۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ — دانلود آهنگ بسیار زیبای احسان خواجه امیری به نام در مسیر زاینده رود اثر ... ♪♪♪تو خوب سوختنو میشناسی سکوتو از اونم بهتر من آتیشم یکاری کن ...

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام نوازش ۲ - دبل موزیک - ...

mydabelmusic.ir › دانلود-آهنگ-جدید-امیر-تتلو-به-نام-ن...
 
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ — Amir Tataloo - Navazesh 2, آهنگ امیر تتلو به نام نوازش دو, دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام نوازش 2 دانلود آهنگ جدید امیر ... دوباره با اومدنت همه جا رو روشن کن ... یه چیزی میگم تو یه چیز دیگه میفهمی ... من یه گوله آتیشم تو باید آب باشی

دانلود آهنگ اکس بند به نام دو آتیشه - ایران صدا

ir-seda.commusic-x-band-atishe
 
۱۷ شهریور ۱۳۹۹ — متن آهنگ اکس بند به نام دو آتیشه. ───┤ ♩♬♫♪♭ ├───. چقدر خوبه که الان مال همیم و تو هستی پیشم. چقدر خوبه که من چشم بسته فدای شما ...

Everything about iptv uk - Nimman Social

nimmansocial.comstory9148526everything-about-...
 
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ — 1 Leather; 1 آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و ♬! 1 آهنگ بیا دل دل نکن با صدای زن; 1 Bún chả hà nội ngon No Further a Mystery; 1 تو هرچی ...

متن آهنگ جدید اونم رفت میثم ابراهیمی | متن آهنگ | تکست ایرانی

www.textirani.com › متن-آهنگ-جدید-اونم-رفت-میثم-اب...
 
۱ دی ۱۳۹۴ — اونم رفت زخمی که خوردمو خوبش کن اون اگه عاشق ما بود پیش ما میموند کم دیگه خواهش کن من با گریه چرا قراره خالی شم یه عمره مثله اسفندی رو آتیشم

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام غیرمجاز ۳۲۰ و ۱۲۸ - تب ترانه

tabtaraneh.net › تک آهنگ
 
۱۳ آبان ۱۳۹۶ — دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام غیرمجاز ۳۲۰ و ۱۲۸ دانلود اهنگ جدید علی لهراسبی غیر مجاز ... هی نامنظم میتپه قلب مریضم اونم یه جورایی دیگه طاقت نداره پروانه میشم شمعم روشن کن عزیزم چشماتو بازم قبله ی من کن عزیزم ... دانلود آهنگ من رو به راه میشم عزیزم میخوابه آتیشم عزیزم · دانلود آهنگ جای خالیت چه بلایی سر ...

یلدا شده، یخ کرده پتو، آتیشو روشن کن | محله نابینایان

gooshkon.ir › ... › من عاشق یلدای این خونم.
 
۳۰ آذر ۱۳۹۳ — تابلوی شب یلدای امسال رو من افتخار دارم که سردر محله نصب کنم. ... وای مجتبی رمز ورود به این اتاق قشنگه رو بنویس تا بیاییم دیگه ... حالا داستان این آهنگ ها خیلی باحال بود اون شب که اولین شب کافه یا سفره خونه بود که من چند ساعت نشستم آپلود کردم بعد که خواستم بزارم ... خوب برو زیر پتو آتیشو روشن کن خخخخخ.

موزیک جدید زمستون از اکس بند

musicmine.smart-music.irpost38448
 
داره برف میباره زیاد هی ♫ ♫. آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و ♫ ♫. مست شم و بعد یهویی بوسم کن دیگه ♫ ♫. هوا خیلی سرده یخ زدم ♫ ♫. بدو بغلم کن دیگه

مجموعه 404 از فرشاد – مغز رپ

www.maqzrap.com404-album-farshad
 
برای دیدن متن یا تفسیر روی نام آهنگ کلیک کنید. ... دیگه حتی نمیتونم بخوابم ... ولی کسی برای حرف زدن باقی نمونده، من میتونم با استفاده از خاطرات و داده های ذخیره ...

دانلود آهنگ جديد اشوان به نام شمع ها رو روشن کن با کیفیت بالا ...

nicmusic.netshamaa-ro-roshan-kon
 
۱۲ آذر ۱۳۹۵ — شرمنده من دیگه خیلی ازت خسته م. خیلی ازت خسته م خیلی ازت خسته م. شمع ها رو روشن کن این آخرین باره. یه دل سیر نگاه بعد خدا نگه دارت. چیزی نگو ...
وارد نشده: اتیشو ‏| باید شامل این عبارت باشد: اتیشو

دانلود آهنگ های رایگان ایرانی و خارجی

musicmine.webloggardi.ir
 
متن آهنگ شادمهر عقیلی عوض نمیشی ... دانلود ترانه میگذرونم من هر طوری بشه با صدای امیر تتلو ... آتیشو روشن کن دیگه بیا پیک بزنیم و ♫ ♫. مست شم و بعد یهویی ...

دانلود آهنگ اکس بند زمستون - کنکور آنلاین

konkurionline.ir › دانلود-آهنگ-اکس-بند-زمستون
 
آتیشو روشن کن دیگه بیا. بیا پیک بزنیم و مست شیم. بعد یهویی بوسم کن دیگه. هوا خیلی سرده یخ زدم. بدو بغلم کن دیگه. کد پخش آنلاين اين موزيک براي وبلاگ و ...

دانلود آهنگ روشن کن از میثم ابراهیمی جدید با کیفیت عالی - ...

music-ava.ir › دانلود-آهنگ-روشن-کن-میثم-ابراهیمی
 
۲ آبان ۱۳۹۸ — دانلود آهنگ روشن کن از میثم ابراهیمی جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ میثم ابراهیمی ... روشن کن شمع هارو بیا برام جمع کن من خرابو بیا رومو کم کن.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی