.: سلام دوست عزيز :.

براي ورود به مطلب مورد نظرتان روي ديدن سايت کليک نماييد





loading...

سانسور بی سانسور - sansorbisansor

«اخبار سریال بیگانه ای با من است»: دیگر صفحات کلیدواژه‌ی «سریال بیگانه ای با من است»: (اخبار جدید در صفحه یک) ۱۲۳ کلیدواژه‌های مرتبط: بیگانه ای با من

«اخبار سریال بیگانه ای با من است»:

دیگر صفحات کلیدواژه‌ی «سریال بیگانه ای با من است»: (اخبار جدید در صفحه یک)
۱۲۳
میزگرد «بیگانه ای با من است»| قصه ای که تضمینی می گیرد!/ انتخاب بازیگر جدید ریسک است

میزگرد «بیگانه ای با من است»| قصه ای که تضمینی می گیرد!/ انتخاب بازیگر جدید ریسک است

 خبرگزاری فارس-گروه رادیو و تلویزیون: این شب ها سریال بیگانه ای با من است از شبکه دو سیما پخش می شود. سریالی که در دو فصل توسط احمد امینی و آرش معیریان ساخته شده است و به مضرات دروغ در بستر جا به جایی چند شخصیت با یکدیگر می پردازد. با بهروز مفید تهیه کننده،...
بازیگر زلیخا در کارگاه خانگی‌اش/ خواسته های قابل توجه لیلا اوتادی از مردم/ تصویری جالب از پشت صحنه «بیگانه ای با من است»

بازیگر زلیخا در کارگاه خانگی‌اش/ خواسته های قابل توجه لیلا اوتادی از مردم/ تصویری جالب از پشت صحنه «بیگانه ای با من است»

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. به گزارش شریان نیوز،رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان...
فصل دوم بیگانه‌ای با من است به آنتن رسید

فصل دوم بیگانه‌ای با من است به آنتن رسید

پخش فصل دوم از سریال «بیگانه‌ای با من است» از امشب، چهارم بهمن‌ماه از شبکه دو آغاز می‌شود. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ادامه قسمت‌های باقی مانده از سریال «بیگانه‌ای با من است» با تغییر کارگردان و در قالب فصل دوم این درام خانوادگی از امشب، شنبه پخش خود را از شبکه...
دلیل ناراحتی پوراندخت مهیمن از تماشای سریال «بیگانه‌ای با من است»

دلیل ناراحتی پوراندخت مهیمن از تماشای سریال «بیگانه‌ای با من است»

مهسا بهادری: معمولا او را در نقش مادر دیده‌ایم؛ شخصیتی که در کنار چهره پر از محبتش، صدای مهربانی هم دارد و معمولا دلسوز است. از همان سریال قدیمی «آئینه» (۱۳۶۴) چهره شد و در چهار دهه گذشته، در سریال‌ها و فیلم‌های زیادی حضور یافته است. «تولدی دیگر»، «معجزه ازدواج»، «نرگس»، «مرگ تدریجی یک رویا»، «وضعیت...
اعتراض تهیه کننده «بیگانه‌ای با من است» از ساعت پخش سریال

اعتراض تهیه کننده «بیگانه‌ای با من است» از ساعت پخش سریال

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» به ساعت پخش سریال که همزمان با پخش سریالی در شبکه سه است، اعتراض کرد. به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، «بهروز مفید» تهیه کننده سریال «بیگانه ای با من است» با بیان گلایه ای از مدیران سیما به دلیل تداخل پخش دو سریال در شبکه...
گلایه تهیه کننده «بیگانه ای با من است» از ساعت پخش سریال/ آغاز فصل دو از هفته آینده

گلایه تهیه کننده «بیگانه ای با من است» از ساعت پخش سریال/ آغاز فصل دو از هفته آینده

«بهروز مفید» تهیه کننده سریال «بیگانه ای با من است» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: فصل دوم این سریال از اواسط  هفته آینده به کارگردانی آرش معیریان در ۱۴ قسمت آغاز می شود و دو مقطع زمانی را شامل می شود یکی هفت سال بعد از فصل اول...
پایان تکاندهنده 'بیگانه ای با من است'

پایان تکاندهنده "بیگانه ای با من است"

  احمد امینی در تازه‌ترین ساخته‌اش سراغ یک داستان پر از گره رفت؛ داستانی که با جابه‌جایی شخصیت‌های قصه، اتفاقات عجیب‌وغریب می‌افتد. داستان از یک شب بارانی و با یک تصادف شروع می‌شود که خدمتکار یک خانواده خودش را به‌عنوان عروس جایگزین می‌کند تا بچه‌اش به واسطه این اتفاق خوشبخت شود. از سوی دیگر...
فقیه: خوشحالم که از سریال «بیگانه‌ای با من است» استقبال شده/خطر کرونا بازیگران سالمند را تهدید می‌کند

فقیه: خوشحالم که از سریال «بیگانه‌ای با من است» استقبال شده/خطر کرونا بازیگران سالمند را تهدید می‌کند

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: یکی از دلایل کیفیت خوب این سریال گروه یک دست آن است، این سریال توانسته به خوبی با کارگردانی درست لحظات و قصه را پیش ببرد. مهدی فقیه در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین مجموعه فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: هم‌اکنون مشغول پروژه خاصی نیستم، البته...
نسرین بابایی: زحمات من در سریال «بیگانه‌ای با من است» دیده نشد/مشغول بازی در «افرا» هستم

نسرین بابایی: زحمات من در سریال «بیگانه‌ای با من است» دیده نشد/مشغول بازی در «افرا» هستم

بازیگر سریال «افرا» گفت: به تازگی بازی در سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی را آغاز کرده‌ام که برای پخش از شبکه یک سیما آماده می شود. هم اکنون جلوی دوربین توفیقی رفته‌ام و این پروژه از جمله آثار دلچسب و مورد رضایت من است.  نسرین بابایی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون آخرین...
شبنم قلی‌خانی و چالش بازی در ۲ نقش/ قصه عجیب نسا و مینو در «بیگانه‌ای با من است»

شبنم قلی‌خانی و چالش بازی در ۲ نقش/ قصه عجیب نسا و مینو در «بیگانه‌ای با من است»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،این شب‌ها سریالی از شبکه دو بروی آنتن می‌رود که راوی قصه‌ای از جا به جایی دو آدم است، آدم‌هایی که از طبقه‌های مختلف جامعه هستند و بنا به شرایطی که برایشان پیش می‌آیند و با یک دروغ جایشان با یکدیگر عوض می‌شود. دروغگویی و عواقب که این روز‌ها...

 

 


سریال بیگانه ای با من است چند قسمت دارد - ❤️ نکس 99

nex99.ir › مطالب سایت
 
دوات آنلاین -سریال بیگانه ای با من است، سریالی در 3 فصل است که دو کارگردان ... مهران : این سریال در فصل 2چند قسمت دارد آیا فصل 3هم دارد اگه دارد، چند قسمت دارد ؟

جدیدترین خبرهای «سریال بیگانه ای با من است» - خبربان

khabarban.com › سریال-بیگانه-ای-با-من-است
 
پخش فصل دوم از سریال «بیگانه‌ای با من است» از امشب، چهارم بهمن‌ماه از شبکه دو آغاز می‌شود. ... سریال بیگانه ای با من است سریال جدید شبکه دو سیما است که کارگردانی آن را احمد امینی بر عهده دارد. ... با اتمام فصل سوم سریال «از سرنوشت »، از امشب (شنبه ۱۵ آذرماه) سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی ... ایا فردا چهارشنبه تعطیل است ...

جدیدترین خبرهای «بیگانه ای با من است» - خبربان

khabarban.com › بیگانه-ای-با-من-است
 
پخش فصل دوم از سریال «بیگانه‌ای با من است» از امشب، چهارم بهمن‌ماه از شبکه دو آغاز می‌شود. ... سریال بیگانه ای با من است سریال جدید شبکه دو سیما است که کارگردانی آن را احمد امینی بر عهده دارد. ... با اتمام فصل سوم سریال «از سرنوشت »، از امشب (شنبه ۱۵ آذرماه) سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد ... آیا فردا مدارس تعطیل است ...

سرنوشت نسا در سریال بیگانه ای با من چیست؟ - تیتربرتر

www.titrebartar.com › بیوگرافی-شبنم-قلی-خانی
 
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ — سریال بیگانه ای با من است فصل دوم آن در حال پخش است که ما به سرنوشت نسا در این سریال می پردازیم. ... این زن به دروغ خودش به جای زنی به نام مینو معرفی کرده است اما آیا دست او رو خواهد شد؟ ... مهم ترین سرنخ دوست امیرعلی است که نساء و مینو را می شناسد و از مینو عکس هم دارد. ... پیش بینی قیمت طلا در هفته سوم بهمن 99 ...

داستان سریال بیگانه ای با من است و همه آنچه درباره آن باید بدانید

davatonline.ircontent › داستان-سریال-بیگانه-ای-با-...
 
۱۵ آذر ۱۳۹۹ — دوات آنلاین -سریال بیگانه ای با من است، سریالی در 3 فصل است که دو ... امینی کارگردانی فصل یک و آرش معیریان کارگردانی فصل دو را به عهده دارد.

بیگانه‌ای با من است (مجموعه تلویزیونی) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ ...

fa.wikipedia.orgwiki › بیگانه‌ای_با_من_است_(مجموعه...
 
بیگانه ای با من است یک مجموعه تلویزیونی درام و خانوادگی به کارگردانی احمد امینی ... همراه با این زوج راهی یک سفر می‌شود، که همین سفر، خود، شروع ماجراهای این سریال است، ... احمد امینی کارگردانی فصل یک و آرش معیریان کارگردانی فصل دو را به عهده دارد.

آغاز پخش سریال بیگانه ای با من است با بازی پرویز ...

namnak.comThe-series-is-an-alien-to-me.p79135
 
سریال بیگانه ای با من است به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان و تهیه کنندگی بهروز ... این سریال که در 45 قسمت و دو فصل با حضور بازیگران سرشناس دنیای هنر مقابل ... این جابه جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامن ...
رتبه: ۳٫۸ · ‏۱۵۱ رأی
وارد نشده: سوم ‏| باید شامل این عبارت باشد: سوم
 

ویدیوها

نتیجه ویدیویی برای ایا سریال بیگانه ای با من است فصل سوم دارد
پیش‌نمایش
 
44:04
Serial Biganei Ba Man Ast 2 - Part 11 l سریال بیگانه ای با من ...
YouTube · DigiMovies
۳ روز قبل
نتیجه ویدیویی برای ایا سریال بیگانه ای با من است فصل سوم دارد
پیش‌نمایش
 
8:41
سریال بیگانه ای با من است قسمت سوم 3 + پخش آنلاین و دانلود ...
YouTube · didio
۱۷ آذر ۱۳۹۹
نتیجه ویدیویی برای ایا سریال بیگانه ای با من است فصل سوم دارد
پیش‌نمایش
 
8:03
دانلود سریال بیگانه ای با من است همه قسمت ها [ جایگزین از ...
YouTube · didio
۱۴ آذر ۱۳۹۹
 
مشاهده همه

بیوگرافی بازیگران سریال بیگانه ای با من است 3 فصل سوم ...

shaboneh.com › سریال-بیگانه-ای-با-من-است
 
۱۶ آذر ۱۳۹۹ — بیوگرافی بازیگران فصل سوم سریال بیگانه ای با من است 3 +پشت ... به صورت مشترک میباشد و تهیه کنندگی آن را آقای بهروز مفید برعهده دارد.
وارد نشده: ایا ‏| باید شامل این عبارت باشد: ایا

سریال بیگانه ای با من است؛ زمان پخش و تکرار+ بازیگران و ...

www.shayanews.com › تازه ترین عناوین
 
۱۵ آذر ۱۳۹۹ — سریال بیگانه ای با من است هر شب ساعت 21:30 روی آنتن شبکه دو سیما پخش می شود. ... این مجموعه که جایگزین فصل سوم از سرنوشت شده است، هر شب ساعت 21:30 ... محکومین در کارنامه خود دارد در گفتگو با رسانه‌ها گفته "در این سریال به ...

زمان پخش فصل دوم بیگانه ای با من است - شما نیوز

www.shomanews.com › 974313-زمان-پخش-فصل-دوم-ب...
 
۲۹ دی ۱۳۹۹ — فصل دوم سریال بیگانه ای با من است به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان با بازی زنده یاد پرویز ... این جابه جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامن گیر مسببین آن می شود. ... آیا این خبر مفید بود؟ 104.

سریال بیگانه ای بامن است؛ بازیگران و هر آنچه که باید بدانید

faradeed.ir › صفحه نخست › فرهنگ و هنر
 
۱۶ آذر ۱۳۹۹ — فصل اول سریال "بیگانه‌ای با من است" در لوکیشن‌هایی نظیر خیابان جمهوری، ... جزو کارگردانانی است که تعامل بسیار خوبی با بازیگران دارد و بسیار ...

بیگانه ای با من است | شبکه دو - شبکه دو سیما

tv2.irprogram
 
سریال «بیگانه‌ای با من است» به عنوان آخرین حضور تلویزیونی زنده‌یاد پرویز ... پیش از این دو فصل از این سریال روانه آنتن شد، آرش معیریان کارگردانی فصل دو و احمد ...

سکانس فصل دوم سریال بیگانه ای با من است؛امیرعلی عاشق ...

jameaepouya.ircontent › سکانس-فصل-دوم-سریال-بی...
 
سریال بیگانه ای با من است به فصل دوم رسید و این سریال با هنرمندان جدید در قابل تلویزیون قرار گرفت.
۳۰ دی ۱۳۹۹

دانلود قسمت آخر سریال بیگانه ای با من است - سبزمدیا

sabzmedia.com › قسمت-آخر-سریال-بیگانه-ای-با-من-است
 
۴ بهمن ۱۳۹۹ — احمد امینی کارگردانی فصل یک و آرش معیریان کارگردانی فصل دو را به عهده دارد. عوامل ساخت : تهیه کننده : بهروز مفید / کارگردان : احمد امینی / نویسنده : ...
رتبه: ۲٫۹ · ‏۴۸ رأی
 

تصاویر برای ایا سریال بیگانه ای با من است فصل سوم دارد

نتیجه تصویری برای ایا سریال بیگانه ای با من است فصل سوم دارد
نتیجه تصویری برای ایا سریال بیگانه ای با من است فصل سوم دارد
نتیجه تصویری برای ایا سریال بیگانه ای با من است فصل سوم دارد
نتیجه تصویری برای ایا سریال بیگانه ای با من است فصل سوم دارد
نتیجه تصویری برای ایا سریال بیگانه ای با من است فصل سوم دارد
نتیجه تصویری برای ایا سریال بیگانه ای با من است فصل سوم دارد
نتیجه تصویری برای ایا سریال بیگانه ای با من است فصل سوم دارد
نتیجه تصویری برای ایا سریال بیگانه ای با من است فصل سوم دارد
نتیجه تصویری برای ایا سریال بیگانه ای با من است فصل سوم دارد
نتیجه تصویری برای ایا سریال بیگانه ای با من است فصل سوم دارد
مشاهده همه
 
 
مشاهده همه

حضور بازیگران جدید در سریال بیگانه‌ای با من است - ...

www.mojnews.com › فرهنگی › رادیو و تلوزیون
 
۱۴ شهریور ۱۳۹۹ — فصل دوم سریال بیگانه ای با من است با حضور بازیگران جدید در حال ضبط است و طبق اعلام قبلی از فصل پاییز در شبکه یک سیما روی آنتن می رود.
وارد نشده: دارد ‏| باید شامل این عبارت باشد: دارد

وعده تهیه‌کننده در شروع فصل دوم/ آیا سریال شبکه دو به ...

www.tasnimnews.com › فرهنگی › رادیو و تلویزیون
 
۴ بهمن ۱۳۹۹ — به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این شب‌ها، شبکه دو سیما سریال "بیگانه‌ای با من است" را روی آنتن دارد که احمد امینی در کنار کارهای ...
وارد نشده: سوم ‏| باید شامل این عبارت باشد: سوم

بازیگران سریال بیگانه ای با من است + داستان سریال و زمان پخش

www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › فیلم و سریال
 
داستان و بازیگران سریال بیگانه ای با من است سریال بیگاه ای با من است جدیدترین ... این سریال ژانری اجتماعی دارد و بازیگر معروف ایرانی. ... این سریال در 60 قسمت و در دو فصل پخش می شود. ... آیا مصرف گیلاس برای افرادی که دیابت دارند خطر دارد؟

سریال بیگانه با من است + خلاصه داستان، زمان پخش، اسامی ...

vaghayerooz.com › هنر و ادبیات › هنر
 
۱۷ آذر ۱۳۹۹ — سریال بیگانه با من است آخرين نقش آفرینی زنده‌یاد پرویز پورحسینی؛ سریال جدید شبکه دو سیما است که کارگردانی آن را احمد امینی بر عهده دارد. ... آیا قیمت طلا هم افزایش خواهد یافت؟ ... وقایع روزـ سریال بیگانه ای با من است در سه فصل ساخته شده است و که هر فصل را یکی از ... قسمت سوم سریال بیگانه ای با من است.

ساعت پخش و تکرار سریال بیگانه ای با من است+اسامی ...

www.afkarnews.com › بخش-فرهنگ-هنر-6 › 1018087-...
 
۱۶ آذر ۱۳۹۹ — سریال بیگانه ای با من است سریال جدید شبکه دو سیما است که کارگردانی آن را احمد امینی بر عهده دارد. سریال بیگانه ای با من است در سه فصل ساخته ...

پایان تکاندهنده "بیگانه ای با من است" - جام جم

jamejamonline.irnews › پایان-تکاندهنده-بیگانه-ای-...
 
۱۶ دی ۱۳۹۹ — گپ‌وگفت ما را با این هنرمندان پیرامون سریال بیگانه‌ای با من است می‌خوانید. ... پس نسا هم مثل هر آدم دیگری احساسات و عواطف خودش را دارد. ... این‌که آیا تجربه من مستند و اصولی است نیاز به مطالعه جامعه‌شناختی در جامعه مخاطبان ایرانی دارد، ولی به نظرم می‌آید ریشه‌های ایرانی ما برخورد حسی و ... برنامه مرحله سوم جام حذفی اعلام شد ...

تصاویر و بیوگرافی بازیگران سریال بیگانه ای با من است

rooziato.com › داستان-بیگانه-ای-با-من-است-وقتی-شبنم
 
۹ دی ۱۳۹۹ — شبنم قلی خانی که با بازی در فیلم مریم مقدس معروف شد، نقش «نساء» دارد. کارگر یک خانواده شیرازی بوده و در خانه مینو و و امیر علی کار می کند. کارش، ...

اخبار سریال بیگانه ای با من است - آخرین و جدیدترین خبر های ...

www.ghatreh.comnewstag › 90643-سریال بیگانه...
 
۵ روز پیش — «بیگانه ای با من است» تقبیح گناه است+ صوت حوزه / در سریال ... پوراندخت مهیمن که این روزها بازی در سریال «بیگانه ای با من است» را روی آنتن شبکه دو دارد، می ... 17 - سریال بیگانه ای با من است / فیلم کامل قسمت سوم از فصل 2 + ...
وارد نشده: ایا ‏| باید شامل این عبارت باشد: ایا

قسمت اخر بیگانه ای با من است - ❤️ اسک 98

ask98.ir › مطالب سایت
 
دانلود قسمت آخر سریال بیگانه ای با من است ( Biganei Ba Man Ast Last Episode ) به ... احمد امینی کارگردانی فصل یک و آرش معیریان کارگردانی فصل دو را به عهده دارد. ... دانلود قسمت 3 سریال سریال بیگانه ای با من است و تماشای آنلاین قسمت سوم بیگانه ای ... نیکو و شمشیر روشنایی دوبله فارسی قسمت اخر · ایا در سریال بچه مهندس جواد با ...

زمان پخش و تکرار سریال بیگانه ای با من است ~ موج تازه

mojtaze.ir › برنامه های تلوزیونی
 
۱۵ آذر ۱۳۹۹ — بیگانه‌ای با من است” درامی خانوادگی است که برای گروه فیلم و سریال شبکه دو ... این جابجایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که ... این سریال قرار است به جای فصل سوم از سرنوشت در ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن ... بیوگرافی سهیل سنگرزاده چهره اینستاگرامی و همسرش · آیا اسلایم سرطان زاست ؟

بیوگرافی بازیگران سریال بیگانه ای با من است + عوامل - نم نمک

namnamak.com › ... › سینما،تئاتر،تلویزیون
 
سریال بیگانه ای با من است در دو فصل ساخته شد که احمد امینی کارگردان فصل اول و آرش ... این جابه جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامن ...

نقد و بررسی فیلم بیگانه ای بامن است - پایگاه خبری نمانامه

namaname.com › نقد-و-بررسی-فیلم-بیگانه-ای-بامن...
 
۲۳ آذر ۱۳۹۹ — فصل های دوم و سومبیگانه ای بامن است” توسط آرش معیریان، تدوینگر و کارگردان فیلم های نازل و سطحی سینمایی مانند زنها فرشته اند و سریال های ...

زمان و ساعت پخش تکرار سریال بیگانه ای با من است از شبکه دو

ariapix.net › ساعت-زمان-تکرار-بیگانه-با-من-است
 
سریال بیگانه ای با من است به کارگردانی علیرضا امینی و ارش معیریان از روز شنبه 16 آذر ماه 99 ... این سریال دارای 45 قسمت می باشد و پخش آن تا اواسط بهمن ماه ادامه دارد.

سریال بیگانه ای بامن است؛ بازیگران و هر آنچه که باید بدانید ...

khabarfarsi.com › ...
 
۱۶ آذر ۱۳۹۹ — فضای سریال تلویزیونی "بیگانه ای با من است" در سال های 59 و 60 می گذرد. ... به گزارش برنا، با اتمام فصل سوم سریال از سرنوشت ، از امشب (شنبه 15 آذرماه) سریال بیگانه ای با من است به ... احمد امینی کارگردانی فصل یک و آرش معیریان کارگردانی فصل دو را به عهده دارد. ... آیا کسی در سفر قالیباف کارشکنی کرده است؟

«بیگانه‌ای با من است» از امشب روی آنتن می‌رود/ آخرین حضور ...

www.ilna.news › بخش-فرهنگ-هنر-6 › 1005799-بیگا...
 
۱۵ آذر ۱۳۹۹ — به گزارش ایلنا، سریال «بیگانه‌ای با من است» به عنوان آخرین حضور ... پیش از این دو فصل از این سریال روانه آنتن شد، آرش معیریان کارگردانی فصل ...

ساعت پخش و تکرار سریال بیگانه ای با من است از شبکه دو ...

mangomag.com › ساعت-پخش-و-تکرار-سریال-بیگانه-...
 
۱۶ آذر ۱۳۹۹ — زنده ‌یاد پرویز پورحسینی حدود سه ماه پیش در سریال بیگانه ‌ای با من است به تهیه کنندگی بهروز مفید بازی کرده بود. این مجموعه که جایگزین فصل سوم ...

ساعت و زمان پخش فصل دوم سریال بیگانه ای با من است + زمان ...

www.mostaghelonline.com › بخش-گوناگون-120 › 738...
 
۲۹ دی ۱۳۹۹ — فصل دوم سریال بیگانه با من است قرار است شنبه ۴ بهمن ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما برود.
وارد نشده: سوم ‏| باید شامل این عبارت باشد: سوم

فصل دوم «بیگانه‌ای با من است» را از امشب ببینید + فیلم

ana.pressnews › فصل-دوم-بیگانه‌ای-با-من-است-را-از-...
 
۴ بهمن ۱۳۹۹ — پخش فصل دوم از سریال «بیگانه‌ای با من است» از امشب، چهارم بهمن‌ماه از شبکه دو آغاز می‌شود.
وارد نشده: ایا ‏| باید شامل این عبارت باشد: ایا

نقد سریال بیگانه ‌ای با من است؛ چرا راز نساء، مینوی قلابی ...

sobhmashhad.ir › اجتماعی
 
۸ دی ۱۳۹۹ — آیا فاش نشدن راز مینوی قلابی منطقی است؟ چه اتفاقاتی رخ داده که باعث شده نساء در اجرای نقشه اش موفق شود؟ صبح مشهد– گره اصلی سریال بیگانه‌ ای با من است شبکه دو که سرآغاز ... «مینو» دفتر خاطراتی دارد که داستان زندگی‌اش را نوشته و «نسا» آن را پیدا ... مخصوصا الان‌ که فصل دومش ۷ سال بعد از سال ۶۸ این همه امکانات و ...

زمان و ساعت پخش،تکرار سریال (بیگانه ای با من است) + ...

matlabnew.ir › زمان-و-ساعت-پخش،تکرار-سریال-بیگان...
 
۱۱ آذر ۱۳۹۹ — سریال بیگانه ای با من است به کارگردانی احمد امینی و با بازی زنده یاد ... بهروز مفید با هنرمندی زنده یاد پرویز پورحسینی در ۴۵ قسمت در دو فصل مراحل ...

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال بیگانه ای با من است | ...

jadvalyab.ir › خانه › فرهنگ و هنر
 
۱۳ آبان ۱۳۷۸ — خلاصه داستان قسمت سی و سوم سریال بیگانه ای با من است ... پایان فصل اول. ... زن سلیم کنار خیابان بچه اش را به دختر دوستش میدهد که نگهش دارد تا ...

بیوگرافی تمام بازیگران سریال بیگانه ای با من است + عکس ...

www.parsnaz.com › بیوگرافی-سریال-بیگانه-ای-با-م...
 
در سریال بیگانه اي با مـن اسـت بازیگران محبوبی ایفای نقش دارند کـه در ادامه این مطلب با انها ... پیش از این دو فصل از این سریال روانه آنتن شد، آرش معیریان کارگردانی فصل دو و احمد امینی ... ایوب آقاخانی متولد 1 آبان ماه 1354 اسـت و حدود 43 سال سن دارد. ... آیا استفاده از تجهیزات برقی در افزایش کیفیت محصولات لبنی تاثیر گذار است ؟

بیگانه ای با من است در شبکه دو/ ببینید - خبرگزاری برنا

www.borna.news › فرهنگ و هنر › تجسمی
 
۱۶ آذر ۱۳۹۹ — مجموعه تلویزیونی بیگانه ای با من است به کارگردانی احمد امینی با بازی پژمان بازغی و شبنم قلی خانی و زنده یاد پرویز پور حسینی به زودی روی آنتن ...

مهشید جوادی بازیگر نقش مینو در سریال « بیگانه ای با من است»

honarnevesht.ircontent › مهشید-جوادی-در-نقش-مینو-...
 
۱۷ آذر ۱۳۹۹ — مهشید جوادی در سریال «بیگانه ای با من است» در نقش مینو ایفای نقش کرده است. ... این بازیگر که تجربه کار تئاتری هم دارد، شروع کارش را بازیگری ... داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی در فصل یک و ...

روزهای پایانی تصویربرداری «بیگانه ای با من است» ...

www.farsnews.ir › هنر و رسانه › رادیو و تلویزیون
 
۲۵ مهر ۱۳۹۹ — به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تصویربرداری روزهای پایانی سریال «بیگانه ای با من است» در تهران ادامه دارد. کارگردانی فصل ...

سریال بیگانه ای با من است در آذر ماه بر روی آنتن می رود +جزئیات

www.khanefootball.com › بخش-گوگل-نیوز-69 › 123...
 
۹ آذر ۱۳۹۹ — سریال بیگانه ای با من است به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان با بازی زنده یاد پرویز ... این سریال که در 45 قسمت و دو فصل با حضور بازیگران سرشناس دنیای هنر مقابل دوربین ... این جابه جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامن گیر مسببین آن می شود. ... آیا احسان علیخانی متاهل شد؟

«بیگانه ای با من است» به پخش نزدیک می شود/ ۹۰ درصد ... - راه ...

www.dana.irnews1654124.html
 
۱۴ مهر ۱۳۹۹ — روزهای پایانی تصویربرداری فصل دو سریال «بیگانه ای با من است» به ... آرش معیریان و تهیه کنندگی بهروز مفید در کلانتری واقع در تهران ادامه دارد.

سریال بیگانه ای با من است؛ متفاوت و سردرگم - بیا تو صفا

bia2safa.net › سریال-بیگانه-ای-با-من-است-متفاوت-و-...
 
۵ روز پیش — این جابه جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است، عواقبی در پی دارد. این خلاصه‌ای از سریال تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» است. ماجرای هویت ...

نیک صالحی | پرتال اطلاع رسانی ، سرگرمی علمی ، سینما ، مد و ...

www.niksalehi.com
 
میلاد کی مرام در سیاوش از آشنایی با گلاب آدینه تا شهرت در سینما · سینمای ایران و جهان میلاد ... بیوگرافی ونوس کانلی بازیگر نقش لیلا در سریال بیگانه ای با من است.

گل‌محمدی: قهرمانی نیم‌فصل بخشی از قهرمانی آخر فصل است/ ...

www.entekhab.ir › ورزش › فوتبال
 
۲۲ ساعت پیش — مس پدیده لیگ است و در خط حمله همیشه نفرات کارسازی دارد و ما امروز خوب آنها را مهار ... رادو دروازه بان با تجربه ای است و چند سال است با تمام مشکلات در پرسپولیس کار کرده. ... گل‌محمدی در خصوص اینکه آیا هدفش قهرمانی نیم فصل است یا پایان فصل ... آماده واگذاری هستند گفت:چیزی که من از طریق رسانه‌ها شنیدم این است که به ...

سریال بیگانه ای با من است قسمت سوم 3 ❤️ترافیک نیم بها ...

rashedoon.ir › سریال-بیگانه-ای-با-من-است-قسمت-سوم
 
۱۴ آذر ۱۳۹۹ — دانلود قسمت سوم سریال بیگانه ای با من است قسمت سوم 3 ⭐با کیفیت عالی HD و ... و خواهرِ خورشید اما نه البرز از این نسبت خبر دارد نه افرا، کلافِ روابط آدم ها ... (پخش آنلاین سریال بیگانه ای با من است فصل دوم قسمت ۱۴ چهاردهم بزودی ...
رتبه: ۵ · ‏۲ رأی
وارد نشده: ایا ‏| باید شامل این عبارت باشد: ایا

بهترین فیلم های 2021 [ به ترتیب تاریخ اکران ] - تایم سیتی

timecity.irbest-movies-of-2021
 
چرا که با شیوع ویروس کرونا، فیلمبرداری و اکران بسیاری از فیلم‌های قابل قبول ... درواقع هردو این فیلم‌ها با الهام از سری بازی‌های ویدویی محبوب مورتال کامبت ساخته شده‌اند. ... مارول پس از پایان فاز سوم، قصد دارد موفقیت‌هایش را در فاز چهارم نیز ادامه دهد. ... شرح است: در آغاز جهان، اترنال‌ها یک نژاد بیگانه جاودان ایجاد شده توسط سلستیال‌ها بودند ...

"بیگانه ای"در تلویزیون بیگانه با مردم - سرزمین هنر

honarland.ir › نگاهی-به-سریال-بیگانه-ای-با-من-است
 
۲۷ آذر ۱۳۹۹ — بیگانه ای با من است ، یک ملودرام خانوادگی و اجتماعی است که داستان های خود را در بستر ... فصل نخست سریال را احمد امینی کارگردان سینما و تلویزیون با پبشینه ... فصل های دوم و سومبیگانه ای بامن است” توسط آرش معیریان، تدوینگر و کارگردان ... آیا حیات و پیشرفت تئاتر ایران در گروی حضور مخاطب واقعی است؟

خبرگزاری خبرآنلاین - آخرین اخبار ایران و جهان | Khabaronline

www.khabaronline.ir
 
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ها و درباره اخبار ورزشی، حوادث، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و گردشگری را در خبرآنلاین بخوانید.

صعود چهل ساله - مشرق نیوز

www.mashreghnews.irnews › صعود-چهل-ساله
 
۶ روز پیش — این دهه سرآغاز بزرگ ترین و مردمی ترین انقلاب جهان است. ... و سالگرد تأسیس انقلاب اسلامی ایران طی پرونده ای با نام «فجر کتاب» به معرفی ... در وابستگی به دولت های بیگانه و علی الخصوص امریکا معنا پیدا می کرد. ... کتاب «صعود چهل ساله» شامل ۹ فصل و در ادامه هر فصل به جزئیات هرکدام از ... افزایش دما همچنان ادامه دارد ...

ظریف: فرصت ویژه در سیاست خارجی ایجاد شده است | برجام را ...

www.hamshahrionline.irnews › ظریف-فرصت-ویژه-...
 
۵ روز پیش — قصد من این است که این وظیفه‌ای که الان دارم را انجام دهم. الان فرصت ... تیم سیاست خارجی بایدن بیگانه با برجام نیستند و دست‌اندرکار برجام بودند.

داستان‌ها روشن‌ترین مجاری بیان حقایق هستند - موسسه شهر کتاب

www.bookcity.orgdetail
 
۱ روز پیش — اسمیت از سال ۲۰۱۶ چهارگانه فصل را آغاز کرد که با رمان «پاییز» شروع شد و با ... آن زمان من و دوستم سارا که یک هنرمند است برای نمایش کارش به اطراف کشور ... در غیر این صورت، به خود می‌گویم که آیا نوشتن آنها فایده‌ای دارد؟ ... غریبه و بیگانه تلقی می‌شوند، و این همان کاری است که وقتی غریبه‌ای در می‌زند، مردم انجام می‌دهند.

هشدار عراقچی به دولت بایدن درباره برجام - مثلث آنلاین

www.mosalasonline.com › جدیدترین اخبار سیاسی
 
۲ ساعت پیش — توی این فصل این بوت حتما لازمت میشه (با 50% تخفیف) · برای تاسیس ... آیا فیلم Inception پیچیده‌ترین فیلم تاریخ سینما است؟ عراقچی افزود: ...

هر کجا که با هم بودیم خداوند پیروزی را نصیب ما ساخت ...

www.hawzahnews.comnews › هر-کجا-که-با-هم-بودیم...
 
۴ ساعت پیش — حوزه/ رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مقاومت مردم و تدبیر دولت در جنگ سه ... امنیت، قانون گرایی و ثبات بیشتر، دینی هم به ملت بزرگ ایران دارد. ... است و آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب با سالهای قبل متفاوت است. ... و من در مقابل مردم به خاطر مقاومت‌شان و ذهن آگاه‌شان در مقابل رسانه‌های بیگانه سر تعظیم فرود می‌آورم.

استراکوشا: بوندسلیگا بسیار جذاب است و انتقال به آنجا ...

www.tarafdari.comnode
 
۲ روز پیش — توماس استراکوشا در این فصل تنها 8 بار برای لاتزیو به میدان رفته و اخیرا ... رم مثل خانه دوم من است اما بوندسلیگا لیگ بسیار جذابی است و برای قدم بعدی ... با توجه به آنکه اخیرا اخباری در مورد فعالیت دورتموند برای خرید یک دروازه ... یک مقایسه ای بین عملکرد نمایندگان بوندسلیگا و سری آ در لیگ ... تصویر / Alien /.

دنیا به ملت ایران بدهکار است/ مذاکره ارث پیامبر است؛ به آن ...

www.jahannews.comnews › دنیا-ملت-ایران-بدهکار-م...
 
۶ ساعت پیش — دنیا به ملت ایران بدهکار است/ مذاکره ارث پیامبر است؛ به آن افتخار ... سال ۱۳۹۹ به پیروزی رسید؛ یک شباهت بسیار زیبا در این زمینه وجود دارد. ... روحانی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه پایان قرن هستیم، لازم ... سلطه استبداد در پایان سال ۱۲۹۹ و در تاریخ سوم اسفندماه اتفاق افتاد. ... ۵. لحظه دقیق خاک بر سری شما.

ترورهای خاموش رضاخان در زندان‌های مخوف/ کدام ویژگی‌های امام ...

www.alef.irnews
 
۹ ساعت پیش — به گزارش تسنیم، آغاز دهه فجر سراسر خوشی و شادی است، شادی با بوی گل ... در برابر دشمن نترسیدند و مایوس نشدند و از شکوه و قدرت شاه واهمه ای نداشتند. ... طریقی بیگانه ستیزی را یکی دیگر از ویژگی های 15 خرداد دانست و ... رئیس جمهور: من به مذاکره با دشمنانمان افتخار می‌کنم ... آیا عوارض لیزر موهای زائد واقعیت دارد؟

روحانی: در جنگ اقتصادی پیروز خواهیم شد / به وعده‌های۴ سال ...

rahbordemoaser.ir › سیاست › مجلس و دولت
 
۷ ساعت پیش — رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مقاومت مردم و تدبیر دولت در جنگ سه ساله ... البته سلطه استبداد در پایان سال 1299 در سوم اسفند آغاز شده بود، اما ... در حال پیروزی در یک جنگ بزرگ اقتصادی بعد از 3 سال مقاومت است. ... امروز دنیا بابت امنیت، احساس قانون‌گرایی و ثبات ناشی از رفتن ترامپ، نسبت به ملت ایران دِین دارد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی