.: سلام دوست عزيز :.

براي ورود به مطلب مورد نظرتان روي ديدن سايت کليک نماييد





loading...

سانسور بی سانسور - sansorbisansor

پیشنهاد تتلو به سارن  ادامه هنجارشکنی‌های خواننده پرحاشیه   تتلو به او پیشنهادی داده که باعث شده من فکر کنم «مرا با دختران اطرافش» اشتباه گرفته است.   و

پیشنهاد تتلو به سارن 

ادامه هنجارشکنی‌های خواننده پرحاشیه

تتلو به او پیشنهادی داده که باعث شده من فکر کنم «مرا با دختران اطرافش» اشتباه گرفته است.

 

وقت صبح– خواننده زن جوان که به تازگی از ایران به ترکیه مهاجرت کرده است ادعا کرد تتلو به او پیشنهاد غیر اخلاقی داده است. اگر حرف او درست باشد می توان گفت پیشنهاد تتلو به سارن اولین مورد از سابقه او نیست. پیشتر پیشنهاد امیر تتلو به سارا و نیکا هم جنجالی شده بود.

به گزارش وقت صبح، در ویدئویی کوتاه که سارن (سارا) خواننده ایرانی ساکن ترکیه منشتر کرده است از پیشنهاد بی شرمانه تتلو به خود می گوید.

به گفته سارن او و تتلو قصد همکاری داشتند اما تتلو به او پیشنهادی داده که باعث شده من فکر کنم «مرا با دختران اطرافش» اشتباه گرفته است.

تتلو خواندن سارن پیشتر معروف بود و تتلو حتی یکی از آهنگ های سارن را در کانال خود منتشر کرده بود. آنطور که سارن مدعی شده است حتی زمانی که در ایران بود از سوی تتلو پیشنهاد داشته است.

تتلو بارها گفته به خواننده های زن احترام می گذارد و اگر این حرف سارن درست باشد نشان از نگاه ابزاری تتلو به زنان است و صحبت های پیشین او مبنی بر احترام به هنر دختران و جمع کردن گروه موسیقی خانم نقض می شود.

بیشتر بخوانید: واکنش امیر تتلو به درگذشت علی انصاریان ؛ شاید نفر بعدی من باشم!

پیشنهاد تتلو به سارن و حواشی ادامه دار امیر تتلو

چند ماهی است تتلو در مسائل این چنین رفتارهای غیر معقولی نشان می دهد که مرزهای اخلاق را می شکند. یکی از هوادارن تتلو در مورد این رفتارهای تتلو به سایت وقت صبح می گوید: « امیر از وقتی رفت ترکیه دیونه شد. نمیدونم به خاطر مواده یا چی؟ ایران اصلا اینجوری نبود. حتی گرجستان هم خیلی احترام میگذاشت به خانم ها.»

شایعات رابطه تتلو با نیلی افشار، ریحانه پارسا، سحر قریشی و… هم همواره حاشیه ساز بوده است. سارن در پاسخ به یک کاربر اینستاگرام که پرسیده بود چرا با تتلو فیت نمی‌دهید؟ گفت یک بار برای همیشه می خواهد جواب این پرسش را بدهد تا حواشی تمام شود.

یکی از پرسش های اساسی این است که با وجود مشکلات فراوان که اخیرا در رفتار تتلو  دیده می شود باز او اینهمه طرفدار دارد؟

محمدرضا محبوب‌فر جامعه شناس در اینباره به سایت فرارو گفته بود: « افرادی چون او و سایر شاخ‌های اینستاگرامی که مانند او عمل می‌کنند در نبود برنامه سازی‌هایی که مورد اقبال جوانان در کشور باشد و همچنین فقدان یک رسانه آزاد که جذابیت لازم را در داخل کشور از لحاظ امکانات، تجهیزات و برنامه‌سازی‌ داشته باشد به وجود می‌آیند.»

امیر تتلو

امان الله قرائی مقدم، جامعه شناس هم به خبرانلاین می گوید این خواننده در مقطعی در برخی جریانات سیاسی هم حضور پیدا می‌کند که موجب افزایش طرفداران و دیده شدن می شود.

محبو فر در مورد برجسته شدن این افراد می گوید: « تتلو و تعداد دیگری از سلبریتی‌ها کار را به آن‌جا رسانده‌اند که برای جمع‌آوری طرفدار در فضای مجازی به هر کاری از روابط غیراخلاقی، فحاشی یا مصرف مواد مخدر دست می‌زنند، آنها عرف جامعه را رد می‌کنند و به عبارتی در برنامه‌های لایو خود گستاخی می‌کنند.»

بیشتر بخوانید: آهنگ تهران توکیو ساسی مانکن؛ احتمال جنجال دوباره خواننده حاشیه ساز

بیوگرافی سارن خواننده

سارن خواننده زن جوان 20 ساله ایرانی است که در سبک « آر اند بی» و پاپ فعالیت می‌کند. کاری کردی سارن، آهنگ کذایی سارن، اهنگ یه دنده، بازنده، کنارتم، موزیک ویدئو درد از مشهورترین کارهای اوست.

سارن نام خودساخته این خواننده است و نام اصلی او همان سارا است. نام کامل سارن «سارا خوش شانس» است.

او به تازگی و تقریبا همزمان با مهراد جم از ایران خارج و وارد ترکیه شد.

موزیک

clasicmusic.irtag › امیر-تتلو
 
آهنگ های پیشنهادی. 434 ... آخرین ارسالی ها. دانلود آهنگ سارن به نام کاری کردی ... دانلود آهنگ امیر تتلو به نام داری به چی فکر میکنی. 309. صفحه اصلی. دانلود آهنگ امیر ...

دانلود آهنگ امیر تتلو به نام خلسه - موزیک ایرانی

1musicirani.xyzmusic-amir-tataloo-khalse
 
دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام خلسه Download New Music Amir Tataloo - Khalse دانلود موزیک امیر تتلو.

دانلود آهنگ یه کاری کردی با من سارن (آهنگ خار) کامل Mp3

shahrmusic.com › موزیک
 
دانلود آهنگ یه کاری کردی با من سارن شدی قلب و تن و روحم شدی بال و پر و جونم آهنگ خار از سارن با کیفیت 320 کامل از رسانه شهر موزیک. ... دانلود آهنگ خار تتلو از سارن با کیفیت 320 در ادامه مطلب به همراه متن ترانه. دانلود آهنگ یه کاری ... مطالب پیشنهادی :.

اهنگ من عادت دارم به این شکستنا سارن - دانلود آهنگ سارن من ...

musicmine.ir › آهنگ جدید
 
۵ بهمن ۱۳۹۹ — دانلود اهنگ من عادت دارم به این شکستنا سارن - دانلود آهنگ سارن من عادت دارم به این شکستنا - آهنگ سارن ... دانلود اهنگ میگذرونم من هر طوری بشه تتلو ...

Kakoke - آواز خواندن کارائوکه، ضبط صدا - برنامه‌ها در Google ...

play.google.comstoreappsdetails
 
تمام آهنگ های کارائوکه در جهان به عنوان یک برنامه شبکه اجتماعی ، آهنگ ها ، عکس ها ، وب سایت ها ، نظرات یا وضعیت مورد نظر خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
رتبه: ۴٫۲ · ‏۲۰۴٬۶۱۶ رأی · ‏رایگان · ‏Android · ‏سرگرمی

دانلود آهنگ افعی امیر تتلو | آپ آهنگ

upahang.irtag › دانلود-آهنگ-افعی-امیر-تتلو
 
دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام افعی از آپ آهنگ. Download Music Amir Tataloo Called Afee By Up Ahang. تنظیم: معراج طبسی ...

«حرمسرای» تتلو کار دستش داد - زیتون

www.zeitoons.com › ...
 
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ — امیر تتلو دوسال پیش، پس از ناامیدی از دریافت مجوز آلبوم و کنسرت در ایران، ... با ابراهیم رییسی در کمپین انتخاباتی‌اش تا فحش و ناسزا به سران نظام بعد از ... تتلو به دلیل نظرات خشونت آمیزش علیه زنان و پیشنهاد کتک زدن آنان به ...

دانلود آهنگ جدید در پاپی موزیک

popimusic.com
 
دانلود آهنگ جدید, جدیدترین تک آهنگ های فارسی, دانلود آهنگ شاد و غمگین, دانلود موزیک ویدیو جدید, موزیک ویدئو, دانلود ریمیکس, دانلود فول آلبوم, پاپی موزیک.

آهنگ بزار همه بگن اشتباهه من که بها نمیدم - سانجا موزیک

sanjamusics.irsaren-bezar-hame-began-amp3
 
خواننده : سارن ... ℹ️ راهنما : اگر شما از داخل ایران این صفحه را میبینید پیشنهاد میکنیم دکمه "دانلود از سرور ایران" را انتخاب کنید چرا که هم سریع ... اگر شما خارج از ایران هستید و یا دکمه بالایی به هر نحوی برای شما کار نکرد از این دکمه زیر استفاده کنید.

متن آهنگ بازنده سارن - سد سانگ

sadsong3.irtag › متن-آهنگ-بازنده-سارن
 
۲۴ شهریور ۱۳۹۷ — امیدوارم از این آهنگ لذت ببرید . برای حمایت سایت سد سانگ را به دوستان خود معرفی نمایید. پیشنهاد میکنیم از دیگر آهنگ های سارن هم بازدید کنید.

دانلود آهنگ جدید سارن به نام بازی | موزیک مند

www.music4mand1.pwmusic-saaren-baazi
 
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ — دانلود آهنگ سارن به نام بازی ، پخش آنلاین آهنگ بازی با صدای سارن همراه با تکست موزیک اختصاصی در رسانه موزیک مند ، اهنگ جدید سارن بازی.

سارن - دبل موزیک - DabelMusic | دانلود آهنگ جدید

mydabelmusic.irartists › سارن
 
آهنگ سارن بنام چک و چونه. Saaren – Chak o Chooneh. 30 مارس 2020 24,773 دانلود ۰. ادامه و دانلود. برترین ارسالی ها. هفته; ماه; سال. دانلود آهنگ جدید جواد استار به نام ...

دانلود آهنگ سارن درد - دانلود اهنگ جدید

sitemusic.rozblog.compost
 
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ — دانلود آهنگ سارن درد دانلود آهنگ سارن درد به همراه متن آهنگ و کیفیت اصلی از سایت آهنگدون Download ... دانلود رایگان کتاب های پیشنهادی کوین ترودو ...

Peyman AnvariPour (@ipeymana) • Instagram photos and ...

www.instagram.comipeymana
به زودی قطعات زیبایی از مصطفی و مجتبی عزیزم با تنظیم من و با مجوز. - قطعه ی «الکی ... ‏‎قطعه ی «بازی» از «سارن» عزیزم منتشر شد ، ... پیشنهاد میکنم اگر هنوز تنظیم مجدد (ریمیکس) قطعه ی «کی. - تنظیم مجدد قطعه ی «کی مثل تو» از «امیر تتلو» ،.

@ipeymana Instagram profile with posts and stories - Picuki.com

www.picuki.comprofileipeymana
 
‏‎قطعه ی «بازی» از «سارن» عزیزم منتشر شد ، این قطعه یکی از متفاوت ترین کارهایی هست که ... پیشنهاد میکنم اگر هنوز تنظیم مجدد (ریمیکس) قطعه ی «کی ... (ریمیکس) قطعه ی «کی مثل تو» از «امیر تتلو» رو نشنیدین همین الان برین به کانال تلگرام من ...

نکس وان موزیک | دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک - Nex1Music

nex1music.irtag › نکس-وان-موزیک
 
... بهترینم آخر باهام رو به رو شد. محمدرضا گلزار به دادم برس، دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به دادم برس + متن. موضوع : موزیک ، موزیک ایرانی ، پیشنهاد ما | 2,159 بازدید.

اینستاگرام تتلو پس از فراخوان دختران زیر سن قانونی به ... - BBC

www.bbc.compersianarts-52423747
 
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ — ما حساب امیر تتلو را به دلیل نقض سیاست های خود از کار انداختیم و او دیگر اجازه حضور در اینستاگرام را نخواهد داشت." فراخوان تتلو با موجی از انتقادها ...
وارد نشده: سارن ‏| باید شامل این عبارت باشد: سارن

اهنگ کاری کردی سارن - جی جی موزیک , دانلود اهنگ جدید

www.jjmusic.irtag › اهنگ-کاری-کردی-سارن
 
دانلود آهنگ کاری کردی سارن,دانلود اهنگ,سارن,اهنگ کاری کردی سارن,کاری کردی از سارن,اهنگ سارن کاری کردی با تو دشمنم,Saaren Kari Kardi,Saaren,متن اهنگ کاری کردی سارن,کاری کردی که با دشمنمم ... iR. قشنگه عشق من چشماش تتلو ... پیشنهاد ما به شما.

دیس های کامل آهنگ مسترلوده -- امیر تتلو

enama.irvideos
 
ویدئو برای پیشنهاد تتلو به سارن
0:45
صبر 2 از شایع. شنبه 06 دی 1399. بررسی پیشنهاد جنسی امیر تتلو به سارن برای همکاری. 00:14:51. بررسی پیشنهاد جنسی امیر تتلو به سارن برای ...
۱۵ بهمن ۱۳۹۹

اهنگ تتلو با صدای سارن - نماشا

www.namasha.comLAJUYbWm
 
ویدئو برای پیشنهاد تتلو به سارن
0:55
ویدیو اهنگ تتلو با صدای سارن از کانال Sevil. ... Sevil منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۱. دنبال کردن این کانال دنبال کردن. ادامه. نظرات. نماد کانال ...
۱۱ آذر ۱۳۹۹

دانلود اهنگ یه کاری کردی با من که سارن + امیر تتلو ( با صدای ...

musicdel.ir › تک آهنگ
 
به نکات زیر توجه کنید. لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید. با فعال کردن زنگوله در زمان پاسخ درباره نظر شما مطلع شوید ...

جنجال پیشنهاد بی‌شرمانه تتلو به دختران - آفتاب نیوز

aftabnews.irnews › جنجال-پیشنهاد-بی‌شرمانه-تتلو-...
 
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ — تتلو در اقدامی خلاف اخلاق و قانون، در صفحه اینستاگرام خود برای دختران زیر سن قانونی و نوجوان، فراخوان غیر اخلاقی منتشر کرده بود.

دانلود آهنگ من هنوز عکسای دوتاییمونو دارم | بهترین کیفیت | MP3

upmusics.com › تالک داون
 
امروز دانلود کنید و گوش دهید به ترانه زیبای سادم از تالک داون. Exclusive Song: Talk Down – Sadam With Text And Direct Links In UpMusic. bnv دانلود آهنگ من هنوز ...
رتبه: ۴ · ‏۲۴۲ رأی

دانلود آهنگ شدی قلب و تن و روحم امیر تتلو - موزیکیا

musicya.ir › تک آهنگ
 
۱۰ آذر ۱۳۹۸ — شدی قلب و تن و روحم از امیر تتلو دانلود آهنگ جدید امیر تتلو با کیفت 320 و پخش آنلاین اهنگ به همراه متن ترانه.

از رد شدن پیشنهاد همکاری امیر تتلو به پویان مختاری تا تیکه ...

rtwab.comvideoswatch
 
ویدئو برای پیشنهاد تتلو به سارن
13:29
از رد شدن پیشنهاد همکاری امیر تتلو به پویان مختاری تا تیکه انداختن سهراب ام جی به هیچکس. Share this ... بررسی پیشنهاد جنسی امیر تتلو به سارن برای همکاری ...
۴ آبان ۱۳۹۹

ماجرای عجیب «امیر تتلو» و طرفدارانش - ایرنا زندگی

life.irna.irnews › ماجرای-عجیب-امیر-تتلو-و-طرفدارانش
 
۱ مهر ۱۳۹۸ — آخرین حاشیه او اما مربوط به شکستن رکورد کامنت‌های اینستاگرام‌اش است. ماجرا از این قرار بود که تتلو در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد تا وقتی ...

دانلود آهنگ سارن درد + متن ترانه مگه دیواری و کوتاه تر از دیوار ...

khobanmusic.com › سارن › دانلود آهنگ درد سارن
 
۱۰ فروردین ۱۳۹۹ — دوست داران خواننده سارن جهت دانلود موزیک زیبا و شنیدنی به ادامه مطلب سایت ... پیشنهاد خوبان موزیک:دانلود آهنگ سارن کاری کردی که من با دشمنم نکردم.

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو رفتنت مثل یه کابوس رفتنت تو ...

www.darvishmusic.com › متن آهنگ
 
۴ آذر ۱۳۹۶ — دانلود آهنگ جدید امیر تتلو رفتنت Download New Music Amir Tataloo ... عجب احساس گند و بد و چرکی به تو دارم ازت خیلی توقع داشتمو خیلی عقب ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی